خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

مرا ببخش که تو بسیاری و من هیچ

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۶ ب.ظ

 

 

 

 

 

قبول کردن این کار* برام سخت بود

یکی از سخت ترین های عالم

برچسبی که کنارم میخوره منو میترسونه

اما

معتقدم

قرآن خودش مثل خورشید می درخشه

و من هر چقدر آلوده باشم، نمیتونم از نورش کم کنم

و روزی

میرسه که

نورش قلب من رو هم پر کنه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پ.ن: یکی از جلسات صحبت کردن پشت میکروفن گذشت. اولش غیرقابل کنترل ولی آخرش به خوبی و خوشی گذشت wink

وقتی صدای خودمو میشنوم کلا میترسم indecision

میگن از هر چیزی که میترسی واردش بشو. فرصت خوبیه تا ترس صحبت با میکروفن رو کنار بگذارم

ایده ی خاصی برای نترسیدن از میکروفن دارید بگید :)

 

 

 

 

 

 

 

* ازم خواستن توی هیئت ده دقیقه ای تفسیر بگم. مثل راه رفتن روی مو میمونه. دعا کنید من سرتا پا تقصیر بلد باشم.

جلسات قرآنم همچنان پا برجاست. چون بچه هام تنبلم میخوام تهدید به تعطیلی کنم کلاسو :)

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۸
احلام

نظرات  (۵)

۱۸ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۰۵ آرزوهای نجیب (:

چرا این تفسیرها رو اینجا نمی‌ذاری ما هم استفاده کنیم (:

پاسخ:
برای اینکه شما ها خود علامه دهر می باشید :))

تفسیر خاصی نیست
تجمیع چند تفسیره
اگه تونستم حتما قرار میدم

سلام دوستم

بنظرم باید بچه بشیم تا ترسمون از بین بره. دیدی بچه ها رو میرن پشت میکروفن؟ به کودک درونتون فرصت شکفته شدن بدین خانوم بزرگ [خنده]

چقد خوب... به ما هم تفسیر قرآن بگین لطفا. تو وبتون نمیشه برگزار کنین؟

پاسخ:
سلام رفیق

بچه بودم که از اینی که بودم خجالتی تر بودم که :)))
ولی باشه سعی می کنم بچگی کنم

ان شالله اگه تونستم با یه ادبیات جالب بیان کنم چرا که نه

افتخارم تا چندی پیش کلاس حفظ قرآن بود که با فندوق هام داشتم... کمی احساس دِینم رو کم میکرد ولی الان حس بدی به خودم دارم که به درد نخور شدم در این موضوع : _((((((((

موفق باشی و پر شور...

 

ولی یه کاری هم خوبه یه مدت بهشون مرخصی بده بگو عزمشومو جزم کنند برای ادامه :) 

پاسخ:
ان شالله یه جای بزرگ تر مثمر ثمر خواهی بود :)



:)) سر به سرشون میزارم. وگرنه تعطیلی اصلا خوب نیست
۲۲ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۵۰ قاسم صفایی نژاد

قرآن خودش معتقد نیست به اینکه فقط وسیله هدایت هست. بعضی وقتا همین قرآن وسیله گمراهی میشه.

پاسخ:
قرآن وسیله ی هدایته و نه ضلالت

اما اینکه عده ای قلبشان مریض هست و برداشت های غلط بکنند این بحثش جداست

۲۴ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۱ قاسم صفایی نژاد

خیر. آیه‌اش رو پیدا کردم براتون می‌فرستم. وسیله آزمایش هست بعضی وقت‌ها.

تفسیر سوره حمد امام رو بخونید. و لا الضالین رو میدونید امام چه کسانی تفسیر میکنند؟ کسانی که به خدا رسیده‌اند. امام میگن که اونایی که به خدا رسیده‌اند ولی برای هدایت خلق رجعت نکردند به سمت خلق، گمراهانند!

پاسخ:
متوجه منظورتون شدم

قرآن میزان هست. یا به قولی وسیله ی آزمایش هست ولی وسیله ی گمراهی نیست! این خیلی فرق میکنه
مثلا به آیات اولیه بقره رجوع کنید. میگه این کتاب هدایتی برای متقین است. بعد صفات متقین رو میگه. بعد گروه کفار رو معرفی میکنه که میگه هیچ انذاری به کارشون نمیاد. و بعد هم گروه منافقین که به ظاهر میگن ایمان میاریم ولی در باطن خیر!
پس در برابر قرآن سه دسته وجود داره متقین. کفار و منافقین

و اینکه یکسری آیات هدایت و گمراهی رو به خدا مرتبط می دونه به این معنا نیست که از ابتدا خدا بیاد یه عده رو گمراه کنه و یه عده رو هدایت. بلکه به وسیله ی پذیرش دین یا همون قران، جزا و پاداش میشه هدایت یا گمراهی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">