خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

بیست و سوم مرداد

دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴ ق.ظ

 

 

امروز از شیر خوردن های مکرر علیرضا در شب با گیجی تمام از خواب بیدار شدم. میخواستم بخوابم ولی گفتم باید عادت کنم به این بی خوابی ها وگرنه هیچ وقت نمی توانم برای خودم فرصت ایجاد کنم. توی اینستا همیشه مادرانی که شیرخوار داشتند شاکی بودند که ما بچه ی کوچیک داریم و نمی تونیم سحرخیز باشیم. ولی فکر می کنم خیلی هم کار محالی نیست. درسته که مثل آدم های دیگه خیلی نمیشه حساب شده و دقیق بود ولی میشه این کارو انجام داد.

چیزی که من این چند ماه دریافت کردم هم با علیرضای خودم و هم بچه هایی که دور و برم به تازگی به دنیا اومدن بررسی کردم این بود که بچه ها به شدت تحت تاثیر سبک زندگی والدین هستند. مادرایی که شب بیدار هستن یا حداقل مسئله ای نمی دونند بیدار موندن رو بچه هاشونم شب بیدار میشه.

ولی مثلا یکی مثل من که میگم باید شب رو خوابید، علیرضا از همون اولش خداروشکر شب رو میخوابید.

خلاصه این سحرخیزی ها یه حال و هوای دیگه داره. وقتی داری تلو تلو میخوری ولی برای کارت تلاش می کنی.

 

 

 

 

برنامه امروز:

1. فوتوشاپ کار کردم

2. سه صفحه ی کودک متعادل خوندم

3. تمرین رانندگی رفتم (باید شوماخر بشم )

4. بالاخره سنجش جواب استخدامی ها رو زد (مردود شدم)

شکست خوردم اما برای من رویشی عظیم در برداشت

احساس قدرت می کنم

5. فیلم "شب های روشن" رو دیدم. بعد از کلی خواستن.

خوب از جناب موتمن برمیامد همچین فیلمی. به رمان های خارجی می ماند. تقریبا می تونم بگم هیچ رقمه ایرانی نبود.

شاید دیالوگ ها و متفاوت بودن متن برای خیلی ها جذاب به نظر می رسید.

ولی کل فیلم اینکه فضایی ایجاد میشد که خیال بافی شدید درونش رواج داشت من رو اذیت میکرد.

کمی هم من رو یاد فیلم سوفی و دیوانه انداخت هرچند به نظرم اون قشنگ تر بود. مخصوصا صحبت های جذاب دخترک.

اگه میخواهید کتاب ورق بزنید این فیلم رو ببینید

 

 

 

+جمعه و شنبه برنامه ام موجود بود حتی قوی تر ولی فرصت نکردم اینجا بنویسم :/ ان شالله به زور هم شده می نویسم

مثل حالا که با چشم های نیمه باز دارم تایپ می کنم

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۴
احلام

نظرات  (۵)

۲۴ مرداد ۰۱ ، ۰۱:۰۵ پلڪــــ شیشـہ اے

:) عزیزم. چند روز پیش که دیدم چراغ وبلاگت روشن شده ذوق کردم.

خیلی خداقوت

پاسخ:
ممنونم عزیزم
اینجا یه آرامش دیگه ای داره انصافا
۲۴ مرداد ۰۱ ، ۰۱:۰۸ پلڪــــ شیشـہ اے

این داستان خوابیدن بچه ها، همیشه هم از این قانون پیروی نمیکنه.

مخصوصا بچه های کولیکی و رفلاکسی

اگرچه که شب بیداری های مادر باعث افزایش سودای شیرش میشه و بی قراری بچه رو به همراه داره و یه سیکل معیوب میشه، ولی بعضی اوقات هم شب بیداری های مکرر برای امورات فسقل ها، خودش موجب اختلال در روند خواب مادر می شه. :)) 

پاسخ:
آره صد در صد
خیلی همه چیز در هم و پیچیده و غیر قابل پیش بینیه
و اغلب سخت
ولی باید تلاش کرد خیلی زیاد
مادر خوب باید پرانرژی و پر قدرت باشه

سلام عزیزم

دختر من یه ماه از علیرضای شما کوچیکتره. از این جهت بنظرم مطالبت درباره بچه خیلی برام مفید باشه. و بالعکس شاید. 

کلا انتخاب رشته آزمون استخدامی ها چطوریه؟ همون انتخابیه که اول قبل آزمون انجام میدی؟ 

پاسخ:
سلام جانم
اخی عزیز دلم خدا حفظش کنه

انتخاب رشته نیست در واقع انتخاب شغله. همون اول انتخاب می کنی که برای چه شغلی میخواهی وارد رقابت بشی
یه شغل بیشتر هم نمی تونی انتخاب کنی
سال های قبل یه شغل و با یک محل مشخص
امسال اما خوشبختانه یه شغل با دو تا محل
مثلا می تونستید اینطوری انتخاب کنید: دبیری معارف، هم در شهر ری هم در تهران
قبلا فقط یکی بود.

عالی 

موفق باشی مامان علیرضا

پاسخ:
سلامت باشی عزیزم
:)

وای چه خوب که انتخاب ها بیشتر شده، من پارسال آزمون دادم حتی باید منطقه ات هم انتخاب میکردی! مثلا تهران مناطق فلان و فلان! خب اینجوری دیگه رقابتش فاجعه است! فکر کن تو کل شهر تهران شغلی که من میخوام ۱۱ نفر می‌گیرن، بعد منطقه‌ای نهایتا ۲ نفر

واقعا نمیدونم چطوریه؟! یعنی برای این ۲ نفر آدم داره رقابت می‌کنه؟! 

 

 

 

پاسخ:
آره دیگه اینجوریه

آخه اینا درد نیست
درد اینه که یه سریا هستند حالا از طرق مختلف دارند تو مدارس تدریس می کنند ولی رسمی نیستند
میان تو این آزمون شرکت می کنند و رسمی میشن
چون من تو مصاحبه وقتی صفر کیلومترم و یکی میاد اونجا که چند سال سابقه تدریس داره قطعا از من جلوتره

این مسائل هم هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">