خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

بیست و نهم مرداد

شنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۳ ب.ظ

 

للحق

 

 

امروز کنج دریای خانه نشسته بودم. از بوی آب دهان علیرضا که هنوز روی صورتم مانده بود کیف میکردم. لباس های تمیز آویزان از ظرف برای پهن کردن به من می‌خندیدند. آفتاب ظهر به پنجره رسیده بود و از شیارهای پرده خودش را روی قالی انداخته بود.

لحظه ای مکث کردم

این صحنه ای شاید تکراری از زندگی من بود که من آن را ساخته بودم.

زن درونم شاد شد با این لحظه... 

    

 

   

 

 

 

 

برنامه امروز:

۱. چهارصفحه کودک متعادل. حساب کردم اگر بخواهم تا آخر شهریور تمامش کنم باید روزی چهار صفحه بخوانم

۲. فوتوشاپ تا حد ممکن کار کردم. خوب بود.

 

 

روزی آرام بود

با من متلاطم

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۹
احلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">