خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

سی ام مرداد

يكشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۳ ب.ظ

 

امروز یاد تذکره الاولیا افتاده بودم

رفتم از گنجور کمی خوندم

 

این قسمتش رو چند بار خوندم :

و باز خواجه انبیا گفت علیهم السلام که: فردای قیامت حق تعالی هفتاد هزار فرشته بیافریند در صورت اویس تا اویس را در میان ایشان به عرصات برآورند و به بهشت روَد تا هیچ آفریده، الا ماشاء الله واقف نگردد که در آن میان اویس کدام است، که چون در سرای دنیا حق را در زیر قبّۀ تواری عبادت می‌کرد و خویش را از خلق دور می‌داشت تا در آخرت نیز از چشم اغیار محفوظ مانَد که: أولیائی تَحتَ قِبابی لایَعرفُهُم غیری [اولیای من در بارگاهم هستند و جز من کسی آنها را نمی‌شناسد].

 

تذکره الاولیا، بخش اویس قرنی

 

 

 

 

 

 

برنامه امروز:

۱‌.چهار صفحه از کودک متعادل 

واقعا اونقدر عالیه که دوست دارم همه مادرای سرزمینم اینا رو بدونن

۲. فتوشاپ رو خوب کار کردم چون علیرضا امروز رفته بود رو مود خوابیدن :)

۳. غروب هم که دیدم آبگوشت بار گذاشتم و همه چیز ردیفه گفتم برم یه پیاده روی. خوب بود حال و هوای جفتمون عوض شد 

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۳۰
احلام

نظرات  (۴)

۳۱ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۳۱ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام عزیزم. میگم جزوه کودک متعادل رو خریدی؟

کنجاوم بدونم.

 

اون تیکه تذکرةالاولیاء 😢😕عزیزم چه قدر تأمل بر انگیز

پاسخ:
سلام جانم
جزوه اش توی اینترنت هست، سرچ کنی میاد برات.
من در یک حرکت جهادی همسرم برام پرینت گرفت و هدیه داد.
چون زیاد بود، زیاد درمیومد هزینه ش :))
ولی ارزش داشت


۰۱ شهریور ۰۱ ، ۱۵:۲۲ پلڪــــ شیشـہ اے

😅🤗

 آهان 

خدا خیرشون بده

چه قدر خوب

الان کتابشم به چاپ رسیده

پاسخ:
عه من چیز چاپ شده ندیدم

همین پی دی اف رو میگن کتاب 
۰۲ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۳۲ پلڪــــ شیشـہ اے

نه من توی کانال خود آقای سلطانی دیدم اطلاعیه ی چاپش رو

فرصت شد واست میفرستم

پاسخ:
خیلی خوبه اینطور :)
حتما استفاده کن

سلام رفیق جان

اون بخش آخر مطالبت که برنامه روزانه ات رو می‌نویسی خیلی دوست دارم. بهم انگیزه میده. 

الان که دوستمون پرسید رفتم سرچ کردم حزوه اش رو، فهمیدم همونیه که خودم شزوع کردم اخیرا

من فایل صوتیش رو دارم، با عنوان « هوش متعادل» 

خیلی وقته میخوام گوش بدم ولی هی عقب میندازم، الان دیگه چند روزه دارم گوش میدم. خیلی برام مفیده. بیشتر هم برای خودم، تا بچه! 

 

پاسخ:
سلام جانم

چه خوب، خوشحال شدم که انگیزه می گیری

عه من نمیدونستم صوت هم داره، پس عالی شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">