خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

چند چندیم با دلمان؟

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ب.ظ


دانه های ریز برف با هر بادی خود را به شیشه ی ماشین می زدند! راننده انگار برایش روز برفی و غیر برفی فرقی نمی کرد، روی فرمان قوز کرده بود و با دقت جاده را می پایید! اولش که گفتم بهشت معصومه! هیچ جوابی نداد و سر تا پایم را براندازی کرد، من با آن کاپشن قهوه ای رنگ و رو رفته  و شالگردنی که بینی قرمزم را احاطه نکرده بود، علایم یک دیوانه را داشتم که فقط دلش هوای بهشت معصومه را کرده بود. راننده ها خوب آدم ها را می شناسند، حتی دیوانگان را! دلم می خواست شیشه را پایین بدهم و دستم را در هوای سرد استخوان سوز تکان بدهم اما قیافه ی جدی راننده که تنها مسافرش من بودم مجابم می کرد که دست از این کار بردارم. جلوی بهشت معصومه کنار تلی از برف نگه می دارد. کرایه را که می دهم باز قوز می کند روی فرمان و ماشین را سر و  ته می کند. سرباز جلوی در نگاه عاقل اندر سفیهی می کند و باز هم برمیگردد داخل دکه اش! دلم لحظه ای می خواهد که جای او بودم! اما لرزی توی تنم می نشیند که نگهبانی از چه چیز؟ این ها که اینجا خوابیده اند از من آگاه ترند! برف بی امان می بارد و دلم نمی خواهد کلاهم را تا روی چشمانم بیاورم و شالگردن را دور بینی ام بپیچانم! مگر خون من از آن ها که در سوز سوریه دارند می جنگند رنگین تر است؟ پرچم های قرمز قطعه ی مدافعین حرم با شدت هر چه تمام تر با دانه های برف در ستیزند! برف روی سنگ ها را پوشانده و گل های مصنوعی در زیر برف ها هیچ پژمرده نشده اند! وقتی برف ها زیر پاهایم خرت خرت صدا می دهند، درد هایم شکوفا می شوند! قرار نبود بگویم که کم آورده ام اما می گویم! قرار نبود که بگویم بامرام ها رفتید و من جرات آمدن را ندارم، اما می گویم! قرار نبود دانه دانه ی گناه هایم را رو کنم و بگویم دلیل نیامدنم این ها بوده، اما می گویم! قرار نبود بر سر مزار شهدای افغان برسم و بگویم چقدر غریبید اما می گویم! دانه های برف بغض  گلویم را قلقلک می دهد تا خود را تخلیه کنم! هیچکس اینجا نیست به جز عده ای زنده و یک مُرده که راست راست خون گرم در رگ هایش می گردد و تکلیفش با خودش معلوم نیست! کنار سنگی که هیچ تابلوی شهیدی بالای سرش نیست روی زمین دراز می کشم. دست به سینه می شوم و چشم هایم را به زور بوران برف می بندم. اینجا قلبی می تپد در کنار قلب هایی که اینک در نزد خدا روزی می خورند.

















پ.ن: برای ما دروغی بزرگ است که در باغ شهادت باز باز است! ما درب دل خودمان را هم بلد نیستیم کدام وری است!





+ نوشته ام برای سایت احتلال






موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۴/۱۰/۲۰
احلام

نظرات  (۷)

در باغ شهادت همیشه باز بوده و هست ولی این دل ماست که بی در و پیکر است

عالی بود
پاسخ:
:(

ممنون
خوش بحال سایت احتلال!!

شهیدان مدافع حرم واقعاً مظلومند..خدا مسئولان و دولتمردان را از خواب دیپلماسی یخ زده بیدار کند..

فعلاً که با دیپلماسی لبخند و ویلچر ، خوش خوشان اسرائیل و آمریکا رقم خورده است.. خیدا بخیر گرداند...
پاسخ:
خوشبحالی دارد؟

الهی آمین
ما انقلاب را به دست چه کسانی سپرده ایم انصافا! هعی
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۰ عارف ـــــ
چقدر عالی بود



+آفم این روزها
ببخش
پاسخ:
شما بیشتر تعریف کن :)


بلی دیدیم!
مرا هم آف  کند خدا الهی...
سلام علیکم
ما اگر شما را نداشتیم باید در وبلاگ را تخته میکردیم...
از بس این متن های شما انرژی بخش است،حال همه را خوب میکند
شهدا نظر ویژه کنن الهی
واقعا ممنونیم
پاسخ:
سلام

مواظب باشید با وجود من در وبلاگ تخته نشود :)
با دیده لطف نگاه می کنید!
توفیق خوبی نصیب شده اگر فهممان درکش بالا برود
جان جانانی دیگهههههه
روحمو تازه میکنه این قلمت
ارباب نورشو بیشتر کنهههههه برات عزیزدل خاخور

قلبت به سفیدی این برفاست،بزار یه بار روش یه چیزی بنویسم( با حالت خواهش)
مخلصتم:)
پاسخ:
اووه
من قلبم ضعیفه واسه همچین ابراز احساساتی، خواهشا قبلش هماهنگ کن ;)

قلم ما در برار قلب شما صفر کیلومتره...می جان خاخور
سلام. خیلی زیبا بود و از اون زیباتر نام وبلاگتون.
ممنون میشم به من هم سر بزنید.
من شمارو با افتخار لینک کردم.
خوشحال میشم شما هم در صورت تمایل بنده رو لینک بفرمایید.
پاسخ:
سلام
ممنون از نگاه آبی تون!

ممنون از سپاستون!

با این گریه کردم
پاسخ:
ان شالله روزی تان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">