خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

نامه بنفش

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸ ب.ظ


سلام آقای بنفش

من هم قلب دارم!














پ.ن: قلب من خون پمپاژ می کند! خونخوارها را خوشحال می کنی با استخراجش!






موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
احلام

نظرات  (۴)

به اقایان بر خورد این خطاب
لطفا دقت کنید
او اقا نیست مرد نیست
بیشتر بگم انتشار نمیدید بماند
پاسخ:
سکوت
قلب رآکتور اراک را پیشکش ادب اوباما کردند.
و حفره هایش را بتن سیمان تزریق کردند 
تا سفره های ما طعم نان بگیرد.!
این ها یعنی امید..!!
یعنی بوی خوش تدبیر...!!
و فردا، در برد بردی دیگر 
به جیبوتی و امارات هم باج خواهند داد...
پاسخ:
نان!
نانی که معلوم نیست به سفره ها برسد یا...

خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر گرداند
منظورتان چیست از بنفش، خون و..?
میشود واضحتر بگویید?
پاسخ:
پیشکشی بود برای رئیس جمهور که اگر کارشان با استخراج قلب ها راه میافتد، ما نیز آماده ایم قلب بدهیم!

اشاره به قلب راکتور اراک
خون سرخ

تدبیر بنفش

قلب های پردرد

...


بازم بگم؟
پاسخ:
:( 
نه دیگر بس است..

تدبیرهای سیاه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">