خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

به آر

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ب.ظ



هیچ فصلی مثل بهار اینقدر پر سر و صدا نمی آید. مثلا هیچوقت دقیق نمی فهمیم تابستان چه ساعتی بر ما حلول می کند و یا اینکه اولین برگ ها در چه تاریخ پاییزی روی زمین می ریزند. اما بهار با هزار دبدبه و کبکبه حتی با ثانیه ی دقیقش بر ما وارد می شود. شاید مهم ترین حادثه ی بهار، تازگی است. زنده شدن درخت ها و باران های رگباری برای همه شادابی خاصی دارد. و این تازگی تا همه جای زندگی ما سرک می کشد. پای هفت سین دعای انقلاب می خوانیم و التماس می کنیم خدایا دلم را بر هم بزن تا خوب هایش رو بیایند. یا دعا می کنیم خدایا حال من به دستان تو به احسن الحال تبدیل می شود بیا و حالی به ما بده. اصلا نمی شود بهار را تحویل نگرفت و از کنارش به سادگی رد شد. بیاییم از کنار دل هایمان هم به سادگی رد نشویم، دلمان هم نیاز به انقلاب دارد، راهپیمایی کنید و خوبی ها را فریاد بزنید. پیروزی همیشه با خوبی هاست. روزی از بند اسارت هایی که خودمان برای دل هایمان ساخته ایم خارج می شویم. کافیست بهار را فریاد بزنیم...










+ سالی پر از هیاهوی خدا داشته باشید.





پ.ن مهم تر از متن: ما هر چقدر هم که در جامعه سیاهی لشکر باشیم باز هم مسئولیم. اصلا در دینی که محمد پیامبر اوست و علی امامش نمی توان بیکار نشست. هیچکس بدون توانایی نیست، حتی فرزند دوساله ی شما. سالی که برچسب اقدام و عمل بر آن می خورد، بر خود جفا می کنیم اگر به آن اهمیت ندهیم. اینجا دیگر نمی توانی بگویی دغدغه دارم پس هستم، اینجا باید بگویی عمل دارم پس هستم! انقلابی بمانید




*عکس خودمان است دیگر، معلوم الحال است :)

* ادامه مطلب هم چیزکی است :)







سفره هفت سین من که مزین به دو سلامش کردم:

السلام علیک یا بقیه الله من الصفوه المنتجبین

السلام علی ربیع الانام


ان شالله سال ظهور دولت یار باشد





   





+ اینجا حق نقد وجود دارد به طرح ها، البته اگر جراتی هست :)))




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۶
احلام

نظرات  (۱۱)

این پست محشره.!
هیاهوی خدا، دعای انقلاب، طرح و نقاشی، دغدغه اقدام ها،  همسانی و همصدایی سفره هفت سین با ظروفش... و...و... یعنی سلیقه محض.
عالی بود و متعالی.

پاسخ:
ممنون، شما زیبابین هستین..
هذا من فضل ربی..
سلام و سال نو مبارک.

ان شاءالله امسال شما پر از گلهای بهاری و سفرۀ دلتون همیشه با هفت سین های سلامتی و سرور، مزین باشد.



ببخشید در کامنت اول از بس که محو زیبایی های اون طرح شده بودم، تبریک رو فراموش کردم.  
پاسخ:
سلام علیک
سال نو بر شما هم مبارک و پر خیر باشد
ان شالله سالی باشد پر از رضایتمندی خدا..

خواهش می شود..
برقرار باشید
۰۶ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۴۸ ...:: بخاری ::...
سفره تون خوشگله :)

متناتون هم!

پاسخ:
وجود شما هم خوشگله :)

سلامت باشی و سر زنده الهی...
سلام
سال نو تون مبارک و پر باشد از اقدامات ولایی و اعمال الهی
زود میگذرد این روزهای بی حضور حضرتش هرچند با هیاهو
....
درح هاتون عالی بود
یاعلی
پاسخ:
سلام
سال نو شما هم مبارک
ان شالله برای شما هم همینطور باشه..

ممنون از لطفتون

سلام

بهار مبارک

چقدر مطالبتون احساس دارن...چقدر قشنگ...

پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک

شما با احساس می خوانید
ممنونم

سلام

.

.

.

سال نو مبارک ان شاء الله سال جدید براتون سالی پر از خیر وبرکت باشه .

یاحق

پاسخ:
سلاام

سال نو شما هم مبارک باشه
سالتون پر از خوبی ها و شادی ها باشه ان شالله
خانم داداشی کم پیدایین ها !!
به آر         

چه عنوان قشنگی!

قبلاً که کامنت گذاشتم به این عنوان دقت نکرده بودم.


پاسخ:
ممنون

من خودم هم خیلی دقت نداشتم، بعد از نوشتن بهش فکر کردم :)
چقدددددر قشنگ...
کیف کردم از سفره و البته متن..
بهاری باشی........
پاسخ:
ممنون
سلاملیکم :) 
شنیدم که میخوای واس منم یه سفره این شکلی درست کنی؟ راضی به زحمتت نبودم... ولی وقتی فهمیدم خیییلی خوشحال شدم. قربون دست و پنجه ت خواهر :)
پاسخ:
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
بگذار پاگشا بنمایم بعد قدم رنجه بنما اینجا ؛)
خواهر تو خودت از هر انگشتت میلیون ها هنر میریزه.
چشم هر چی شما بفرمایید درست می کنیم
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۳۴ انــــــ ـار
من عاشق هفت سینت شدم :)
پاسخ:
بسوزه پدر عاشقی :))

لطف داری انارجان
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۲۹ پلڪــــ شیشـہ اے
هنرمند ارزشی کارت درسته. از صدر تا ذیل مطلبتون تو حلقم، خیلی دلبری می کنه.
پاسخ:
وای یعنی اومدی خواستگاری مطلبم؟ :)
حالا مونده تا عقل و هوش رو ببره، فعلا اولشه که دل برده :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">