خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

به بر خیال دارم گل رنگی از قبایت

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳ ب.ظ


تمام صبح های عالم از گل هایی شروع می شوند که از خود بویی ندارند. گل هایی که بویش به تعداد صاحبانش متغیر است. گل هایی که نشان از بهشتی بودن صاحبش دارد. گل هایی که حتی برای بیدار کردن تو برای نماز صبح تا کنار بسترت ریشه می دوانند. گاه که روزگار سخت می شود مجبوری دست به دامن همین گل ها بشوی. سرت را به دامن سبز و قرمزشان بگذاری و بگویی: دلت که شکست برای من دعا کن. گل ها رنگ و رویشان می رود اما همیشه گل اند و همیشه مامنی هستند برای تمام خستگی هایت. چقدر محتاجم به گل های چادر نمازت مادرم.....



       





+ بخرام و نازها کن، سرِ ما و نقش پایت..





+ عید مباااارک

روز مادرا مبارک. روز خانم خانما مبارک :)))








پ.ن: اینجا اگر یک مخاطب هم داشته باشد برای احلام مایه ی مباهات است. اما چندی است با خودم درگیرم که اصلا مطالب خواندنی هستند؟؟







موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۱
احلام

نظرات  (۶)

می ترسم برای دیدنم از بهشت به جهنم بیاید. 

چه می شود کرد؟ مادر است دیگر.


مادرم، به تو سلام میکنم تا خانۀ عروجم با دعای تو بنا شود و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود...


میلاد کوثر نور مبارک.



پاسخ:
مادر است یک دنیا نگرانی...


بلی بلی بسیااااار هم خواندنی هستند و عالی

عید بر شما هم مبارک باشد:)


پاسخ:
:)
از دست تو

عیدت مبارک
روز مادر هم مبارک


قرار بود بعد از عید سحیق برگردن اما ظاهرا شما قصد الحاق به ایشان دارید!!!


پاسخ:

بالاخره آدمی به مخاطب زنده است :)
 نه من بادمجان تهرانم، آفت ندارم..
هر چند بود و نبود ما فرقی ندارد که :) ولی هستیم ان شالله
۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۵۶ پلڪــــ شیشـہ اے
اختیار داری احلام جان .لبخند.قلمت به برکت دعای حضرت مادر پرقوت در راه اسلام.
پاسخ:
سلامت باشی جانا
قلم تو هم پربار باشه و پر از عطر خدا
فدامدا
سلام
بله که مطالبت خوندنیه
هرگز و به هیچ دلیلی از نوشتن دست نکش
پاسخ:
سلام
نظر لطفته جانا
ما نوشتن دوست داریم :)
برای گرامیداشت روز مادر 
واسه مامان آواز میخوندم و دلقک بازی در میاوردم 
تا دو روز صدام خروسک شده بود اصلا در نمیومد


پاسخ:
:)
خوشبحال مامانت..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">