خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

شب جمعه ای

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ب.ظ


گاهی از اینکه هزار تکه نمی شوم از خودم تعجب می کنم! به سر و رویم دست می کشم و میبینم سالم است. قلبم می زند، خونم در رگی سبز جاری است و بند بند بدنم روی هم سوار است! آخر انفجاری در درون آدم رخ بدهد و آدم هنوز نفس بکشد؟ این آدم، این روح، اصلا این پوست و استخوانی که خدا دائم در گوشمان می گوید لم یکن شیئا مذکورا، عجیب مخلوقی است. هر روز هم منفجر بشود باز هم فردایش سرپا است و دارد می رود پی زندگی و کارهای روزمره اش. اما باورکنید گاهی نمی شود خیلی راحت با بعضی انفجارها کنار آمد، چطور بگویم! آدم را موج می گیرد. انگار وسط هر کاری موج انفجار می آید سراغت و ندانسته پرتت می کند زمین، و وقتی عبور می کند تو می مانی و نگاه هزارن عاقل اندر تو مجنون! دنبال فلسفه اش نمی گردم! اما کاش می شد هزار تکه شد! موجی شدن دل دریا می خواهد! دریایی از خون!




پ.ن: نوشته ای از ناکجا آباد در وجود آدمی موجی....




+ اصلا غم نامه یا گلایه و.. نیست و نبود. نمیدونم چیه! 

+چقدر حرف ماند در گلویم. شاید یک درصد هم از درونم نبود..




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۹
احلام

نظرات  (۱۰)

سلام
مرا در این شب جمعه ای یاد سخن زهیر انداخت

یابن رسول اللّه ! به خدا سوگند! دوست داشتم که در راه حمایت تو هزار بار کشته ، باز زنده و دوباره کشته شوم و باز آرزو داشتم که با کشته شدن من ، تو و یا یکى از این جوانان بنى هاشم از مرگ نجات مى یافتند.



اگرفدای تو نشویم همان بهتر که لم یکن شیا مذکورا باشیم
پاسخ:
سلام
کاش اندازه یک بند انگشت زهیر معرفت داشتم...

چقدر جانم را دارم ارزان حراج می کنم.....
چه ارزان...
من نمیدانم چه چیزی پای بندم کرده است.
کوه اگر پا داشت تا حالا از این جا رفته بود...
پاسخ:
واقعا چه چیزی؟؟
سلام
از وقتی وبلاگ رو تعطیل کردم آرامشم روز به روز بیشتر شده
نظرت چیه دوباره راه بندازمش تا مشوش بشم؟

از همین تریبون به همه دوستان مجازی از جمله پلک شیشه ای کوچش نفحات سرگشته خلوت گزیده ساقی نایب و چند نفر دیگه که احتمالا اینجا رو نمیبینن واسه همینم اسمشونو نمیارم اعلام میکنم که 

دست در حلقه ضریح ارباب به اسم براشون سفارشی دعا کردم
یه دو رکعت نماز هم زیر قبه زیبای حسین براشون خوندم و تو قنوتش به اسم دعاشون کردم 
دیگه اگه گیر و گوری بوده از گربه سیاه بودن من بوده
شما ببخشید

خدایی رفاقت تو قاموس ما یعنی همین
ما سعی میکنیم حقش رو ادا کنیم 


این پستتم ازونا بود که خوندن داشت چند بار
پاسخ:
سلام و به به

آرامشتو بهم نزن تا منم به تو بپیوندم :)))))
پاشو بیا دیگه زیادی در آرامش بودی، میچایی..

وبلاگ من که اندازه مخاطب شما نیست، اینجا هیشکی سر نمی زنه! والاع
حالا اینقدر تو خودتو چسبوندی به حلقه ضریح ارباب، پس حتما همه حاجت روا شدن!

واسه منم که احیانا یاد نکردی، فقط فوش دادی گفتی ای توف به ذاتت  احلام اینقدر... فلان و فلان :)
به خاطر همین فوشات چند روزه روی زندگی رو دیدم اصلا! ممنونم گربه سیاه :)

تو رفیقی رفیقققققق
فدامدا 
وادامه ی مسائل در اندرونی :)
به عارف:
فقط خدا میدونه چقدر حالم خوب شد با خوندن کامنتت:)))
رفاقت رو تموم کردی
ممنونم
خیییییییییییییلی ممنون!
پاسخ:
منم به عارف: ببینم اینجا می تونی یه کودتا به نفع خودت به پا کنی یا نه!! والاع
۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۳۰ سید محمد رضی زاده
به آینه کاری ها برسانید خود را
بگذار هزار تکه شود آن من
پاسخ:
جالب است..
امروز محو آینه کاری ها بودم...
سلام خانم نویسنده.
شما که حزب الهی هستید و اهل مطالعه، در صورت امکان لیستی از کتابهای خوب همراه با انتشاراتیشونو برام مینویسید، الان دارم میرم نمایشگاه کتاب با دوستام، اگه امکان داره همین الان بفرستید. شرمنده واقعا. ممنون از لطفتون.
پاسخ:
سلام
کاش معرفی می کردید خودتون رو تا بهتر راهنمایی میکردم! از جهت شناخت روحیه!
هر چند فکر کنم الان بنده دیر رسیدم و شما دیگر نمایشگاه رو سپری کردین!
اگر بفرمایید در چه زمینه ای کتاب خوان هستید شاید بهتر بتونم کمک کنم.. سیاسی، ادبی، طنز، رمان؟؟ کدوم؟
بعد حزب اللهی بودن در کدامین بخش موثره؟ :)))
سلام. نه، دیر نیست، فردا هم میروم.
در زنینه های:
فرهنگی و سیاسی
انقلاب اسلامی
تاریخ (کاربردی برای الان)
بین الملل و لبنان و اسرائیل..
و...
بصورت رمان و تحلیل و داستان و....

پاسخ:
سلام
خوب الحمدالله

خوب اینجوری که حضور ذهن دقیق ندارم، کتاب معرفی کنم ولی:
برای کتاب های سیاسی و فرهنگی انتشارات اطلاعات رو از دست ندید، هر چند بنده معتقدم کتاب های قدیمش که یه سری هم دیگه چاپ نمیشن فوق العاده بودن!
علی ای حال، از اطلاعات می تونید شرح حال سیاسیون خوبی بگیرید. اگر علاقه دارید. کتاب هاییکه اسراییل رو خوب معرفی میکنند هم وجود داره، الان اسماشون دقیق یاد ندارم
یه نکته هم داره، اون بندگان خدایی که غرفه دار هستن، خیلی خوب می تونن راهنمایی کنند و صد البته بسیار واردند به بحث های سیاسی، البته آن سن دارهاشان!
انتشارات بعدی هم که صهبا است یا همون موسسه جهادی. که طی این سال ها خوب پیش رفتند. مثل کتاب دغدغه های فرهنگی. این انتشاراتی بیانات حضرت آقا رو به صورت تحلیلی و موضوعی نشر میدن که جالبه در نوع خودش! اکثر کتاباشون به درد بخور است اگر می خواهید با روش فکری حضرت آقا آشنا بشید. باز نمی تونم دقیق بگم کدوم کتاب.ولی خوب هر سال تازه های نشرشون رو میخرم!
انتشارات انقلاب اسلامی اگر اشتباه نکنم که اونجا هم باز آثار حضرت آقا است، از سفرهاشون از جمع آوری بیاناتشون به صورت موضوعی خیلی قابل استفاده است. این مثل جهادی تحلیلی نیست البته!
نشر آثار امام خمینی هم برید حتما!
انتشارات امام موسی صدر هست که کتاب حبیبه جعفریان رو از دست ندهید. شاید بهتون هم راجع به لبنان و ... کمک کنند! تو ناشران بین المللی احتمال زیاد لبنان هم باشه، اگر خیلی علاقه دارید به اون ها هم سر بزنید!
نشر روایت فتح هم اگر علاقه دارید سر بزنید، ولی به شخصه سال ها است چیز نابی پیدا نمی کنم، همون روال قدیمی رو دارند.
انتشارات کیهان رو هم از دست ندید. کتاب های فضلی نژاد هم برای همین انتشاراتی است.
کتاب های تاریخی سیاسی همون اطلاعات هم خوبه تو کیهان هم هست. دفتر اسناد انقلاب اسلامی هم بدک نیست.
برای داستان های دفاع مقدسی سوره مهر، پول خون می گیرن ولی خوب آدم مجبور میشه :) خیلی کتاب خوب زیاد داره نمی دونم کدوم جدا کنم. نورالدین پسر ایران رو از دست ندید مثلا. باید لیست ببینم بگم کدوم خوبه کدوم بده! چون کتاب بدم داره!
داستان می خواهید. نشر افق، نشر چشمه. نشر امیر کبیر.. کتاب های ایرانی امیرخانی ودهقان و... از دست ندید. رمان خارجی،تولستوی و ای ال دکتروو رو از دست ندید.
مثل بیلی بت گیت و پیشروی. داستان بخوام معرفی کنم، قطعا این مثنوی کامنت طولانی تر میشه
کتاب مردی در تبعید ابدی نادر ابراهیمی رو حتما بخرید. ضرر کردین عودت بدین به خودم، پولش رو بنده میدم! شرحی از زندگی ملاصدرا و بسایر شیرین.تو همون نشر سوره معر میشه پیدا کرد.
نشر اسرا بروید. کتاب های هنری نشر یساولی و نظر بروید. و غیره و غیره
...
ببخشید که نمی تونم اینجوری راهنمایی کنم. شاید باید وقت بگذارم و از روی لیست انتشاراتی ها کتاب ها رو جدا کنم تا مفید باشه براتون. به هر صورت شرمنده.
خودم هنوز فرصت نشده برم، که قطعا می تونم بگم تازه های نشر چیارو بگیرید

۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۵۹ انــــــ ـار
سلام احلامم
چه خوب نوشته ای...

بابا حزب اللهی :)
پاسخ:
سلام جانا

خخخخ خیلی اصلا :)
سلام و بسیار سپاسگزارم. البته بیشتر قصدم بر معرفی کتاب بود تا توضیحات انتشاراتی ها و...
بسیار سپاسگزارم از این همه وقت و حوصله ای که گذاشتید.

پاسخ:
سلام
معذرت می خوام که اینجوری توضیحات دادم. چون نمی دونستم در چه سطحی هستید.
سایت دل آباد بروید، طی پستی به نام پشت مدرنیسم و..، یک سری کتاب معرفی کردند.
بنده هم فردا ان شالله یک پست معرفی کتاب می زنم. 
بسیار بسیار ممنون و سپاسگزارم.
اجرکم عندلله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">