خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

بیست و دومین روزی خوار

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۳ ب.ظ


گفتند: آماده ای، امشب حرکت داریم؟

به من نگاهی کرد، گفتم: مگه از شهدا نخواسته بودی که کارِت جور بشه، برو دیگه!

چند ساعت بیشتر وقت نداشت تا آماده بشود

با آن قیافه ی سیاه سوخته از اردوی جهادی رفت 

وقتی عکسش را دیدم، سالم سالم بود، انگار خوابیده بود

با خودم گفتم: زینب بر بالای تل.....










پ.ن: محمد در وصیت نامه اش خطاب به دخترش نوشته است: فاطمه جونم! دختر بابا سلام، اگر دوست داری باز هم همدیگه رو ببینیم باید ظاهرت مثل باطنت اسلامی و قرآنی باشد.






* شهید بلباسی فاطمه و حسن و مهدی را دارد و یک تو راهی دارد که نامش را زینب نامیده است. شهید بلباسی 17 اردیبهشت 95 در خانطومان به شهادت رسید.



+ برای روح روان شهید مدافع حرم محمد بلباسی صلوات







موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۸
احلام

نظرات  (۳)

۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۰ پلڪــــ شیشـہ اے
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. 

#مردانِ_شجاعِ_وطنم 

:*(
پاسخ:
یازهرا
جانم فدای رهبر..

بخوان به سبک صلوات فرستادن بسیجی وار...
خدا به همسرش توان و صبر عطا کند
پاسخ:
ان شالله
روحش شادباشه الهی
پاسخ:
آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">