خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

بیست و سومین روزی خوار

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۹ ب.ظ


صادق جانم

وقتی پیکرت را آوردند

چیزی برای استقبال از تو به غیر از نُقل نیافتم

تو همنشین ارباب شده بودی، خوشحالی از این عظیم تر؟




پ.ن: صادق توی یک خط وصیت نامه نوشت: سلام مرا به رهبرم امام خامنه‌ای برسانید و به ایشان بگویید: "شرمنده‌ام چون یک جان بیشتر نداشتم تا در راه دفاع از حریم اسلام و انقلاب تقدیم نمایم.




* مادر و همسر شهید صادق عدالت اکبری در مراسم تشییع هر دو بر سر حضار نُقل می پاشیدند و هرگز برای شهیدشان سیاه نپوشیدند.




+ برای بال های صادق شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری صلوات








+ توفیقی بود که دقایقی با مادر این شهید بزرگوار هم کلام بشوم. حس اینکه دارم با یک کوه صحبت می کنم مرا آب می کرد..





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۹
احلام

نظرات  (۴)

دوستدارم بگم که ملت بدونن 
یکی از رزمنده های مدافع حرم 
برای اون داستان که چند روز پیش همینجا منتشر شد از حضرت احلام تشکر کرده و گفته حرفهایی زدی انگار سالهاست میجنگی...

هیچ تاییدی بالاتر از تایید خود رزمنده ها نیست برای اون داستان

پاسخ:
یعنی من دستم بهت برسه، میدونم چی کارت کنم
ای سخت انتقام گیرنده..

تایید بالاسری مهمه
اون داستان رو اگه نخوندید بخونید
ایناهاش +
پاسخ:
یجوری گذلشتم که مغفول بمونه اصلا :)
خوب حالا نمیخواد بری تو فاز 
منظورم به لحاظ واقعی بودن قضیه و حسش بود 
تایید بالاسری که که به ما چه اصلا، خود دانی و خودش
پاسخ:
اگه تو گذاشتی من یکم فاز مثبت بردارم ..

بله ایشون بنده رو شرمنده کرد..
چه معراج الشهیدی بود این دامنها
پاسخ:
بله واقعا!
ام الشهید های ما این چنین اند..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">