خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

بیست و هفتمین روزی خوار

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۸ ب.ظ


قبرها را یکی یکی طواف می کرد.می دانستم چقدر دلتنگ فاتح و ابوحامد و.. شده است. من گوشه ای روی نیمکت نشسته بودم و زل زده بودم به سید که چقدر با طمانینه آنجا قدم می زد. بچه ها لابلای قبرها بالا و پایین می دویدند و برای خودشان کیف می کردند. یکی از دخترهای کوچولو محکم به سید خورد. کم مانده بود اشک هایش جاری بشود که سید او را در بغل گرفت. لبخند زدم اما غم توی دلم  شعله ور شد. تمام این سال ها خدا ما را منتظر فرزند گذاشته بود و امتحان سختی از حسرت های من می گرفت. سید کنار من نشست: ببین اینجا جای منه، منو اینجا دفن می کنید! همینطور نگاهش کردم. سید من، چقدر هوای رفتن به سرش زده بود، اما من او را برای خودم می خواستم. حالا روی همان نیمکت نشسته ام با این تفاوت که سید روبروی من است. درست همانجایی که با دستش نشان داده بود. سید من، عشق ترین عشق ها بود، اما در مقابل عشق زینب در دل سید یارای مقابله نداشتم..













پ.ن: سیدحکیم شاید تمام زندگی اش را پای مبارزه باظلم گذاشت، حتی سال ها به افغانستان رفت و با طالبان هم جنگید اما قسمت بود کنار بانو زینب آرام بگیرد.




* سید محمد حسن حسینی معروف به سیدحکیم از فرماندهان تیم فاطمیون (مدافعان افغانستانی) بود که در 17 خرداد 95 به فیض شهادت نایل آمد.



+ برای روح با مرام شهید مدافع حرم،  سید محمد حسن حسینی صلوات









_ برایم زندگی این زن جالب بود و خطابش به همسرش که دائم سید من بود...





موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
احلام

نظرات  (۵)

چه جوری میشه به این عشق رسید؟
پاسخ:
غلبیر!
آدم باید خودشو غلبیر کنه تا عشق رو بیاد..
بشتاب تا در آسمان سرخ محراب
از خود تهی، پر از نگاه یار گردیم...

اللهم صل علی محمد و آل محمد
پاسخ:
من آن توام مرا به من باز مده..

یه همچین سیدی یای مالکیت هم می خواهد
پاسخ:
بله واقعا
بابا میگفتن پای این قسمت خیلی گریه کردن ..
پاسخ:
پای کدام قسمت؟؟
متوجه نشدم
غلبیر یعنی چی؟
زیر دیپلم صحبت کنید بفهمیم:)))
پاسخ:
یعنی غلبارگری
الک کردن
آدم با جنگی که با نفس می کنه، تکون می خوره و یجورایی غلبیر میکنه خودشو، ضایعات میریزه و خالص میشه!
و ادامه ماجرا....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">