خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

تو بانویی

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ب.ظ






1
بانو
دل خوش گرمای کسی نیستم
آمده ام تا تو بسوزانی ام
آمده ام با عطش سال ها
تا تو کمی عشق بنوشانی ام







****










2

صبا بر آن سر زلف ار دل مرا بینی
ز روی لطف بگویش که جا نگه دارد







پ.ن: دیروز توفیقی بود که در هوای بانوی قم دمی نفس بکشیم. دلم می خواست یک دست کتک مفصل از بانو بخورم ولی بین مان به سکوت گذشت. هیچ چیز مثل بی محلی آدم را له نمی کند. هیچ چیز...
و باز توفیق شد سری به بهشت معصومه بزنیم و مزار مدافعان حرم آن جا را زیارت کنیم. حس خوبی بود. از شهیدانی که اینجا در این سی روز ازشان نوشته بودیم هم دیداری کردیم مثل شهید صابری و موسوی و مکیان.. سلام رساندیم از جانب شما.
(عکس ها هم آشکار است که دست پخت خودمان است دیگر؟ )








مثل آدمی شده ام که آتش گرفته
اگر بایستد
می سوزد
اگر بدود
بیشتر می سوزد



(علیرضا روشن)




_ یکسری حرف های جدی با شما دارم. بماند برای بعد..




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۸
احلام

نظرات  (۶)

این پستت حرف زیاد داشت برای من
عکس حرمت خیلی خوب بود مخصوصا چادرا که باد پیچیده توشون
واقعا فکر نمیکنم قلمی رو مثل علیرضا روشن دوست داشته باشم 
زیارتتم قبول
پاسخ:
تو دانی و من دانم...

اوهوم عکس خوبی شده..
روشن هم عاشق است به خاطر همین اینچنین میشه...

دفعه بعد با هم..
۱۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۲ ...:: بخاری ::...
سلام.

دیگه قم است دیگر :)
پاسخ:
سلام

بانو همان است و من شده ام دیگری....
بسیار عالی
قم آمدید و رفتید بی سر و صدا...

پاسخ:
قم رفتن ما تهرانی ها مثل سک سک کردن است، سر و صدا ندارد...
۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۱ پلڪــــ شیشـہ اے
هیچ چیز بدتر از بی محلی نیست.اشک. به حد مرگ دلم هوای حرم عمه جانم رو کرده.گریه. خوش به سعادتت. چه شعر دل چسبی بود ایضا عکس ها.
پاسخ:
ان شالله به زودی راهی بشی..

۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۷ مُحمّد مَهدِے
+++

التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم..
خوش به حالتون.
هم  واژه ها را خوب می نگاری
هم صحنه های زیبا را می شکاری.


پاسخ:
شعر می سرایید؟
 شما خوب نگاه می کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">