خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

روغن آدم

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ب.ظ


یادتان هست یک زمانی سیاحت غرب روی بورس بود؟ حتی کتاب را خوانده بودند با صداهای دهشتناک و روی نوارکاست ها دست به دست می شد. یک بخشی داشت که فرد را تحت فشار قرار می دادند و به قولی روغنش را در می آوردند و توی قوطی می ریختند. یادتان هست؟ همیشه به آن روغن آدم فکر می کردم. خیال نکنید برای آن دنیا است. توی همین دنیا هم روغن گیری هست آن هم در حد بنز!!










پ.ن: خدایا بس نیست این مچاله شدن آیا؟





تفکر نوشت: شهر را چراغانی کردیم. شب، روز شد. وقتی آمدی هیچ چراغی روشن نبود.



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
احلام

نظرات  (۶)

نمیدونستم این پست را باید بپسندم یانه؟

چون درد داشت پسندیدنی نبود 

پاسخ:
درد است دیگر..
نباشد که نمی شود...
 عاشقان سپیده را در کورۀ حوادث، هر چه بگدازند، رنگ نمی بازند...!
پاسخ:
عاشق سپید بله..
اما ما...
۲۳ تیر ۹۵ ، ۲۰:۳۲ انــــــ ـار
حرفهای سنگینی زدی...
نمی دونم چی بگم، من گاهی واقعا مقاطع سختی در زندگیم هست اما هیچ وقت حسم شبیه روغن گیری نبوده. 
روغن گیری خعلی دردناکه :(

ان شاءالله به زیباترین حالت رفع و رجوع بشه
من نه به صورت شعاری و طبق عادت بلکه از صمیم قلبم دعا میکنم برات. شما هم برای من دعا کن :)
پاسخ:
ممنونم از دعات انارکم..
منم دعات می کنم..

حرف های سنگین حالا ماند توی دلم..
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۶ پسر انسان
تریاکی ها اینقدر غرق سم ناشی از تریاک هستند نیش مار عقرب هم اثری روی آن ها ندارند.
شاید اگر مچاله شدن را احساس نمی کنیم
دلیلش عادت کردن بدن به وجود این سموم است!!!
پاسخ:
معتاد ها هم برای خودشان رندی هستند..
روغن ادم تکبرشه
هرچی بیشتر داشته باشه فشار بیشتری برای خروجش نیازه
پاسخ:
بل هم اضل!
نامه ما خیلی سیاه تره...
یک قسمت داشت طرق میرسید به یکسری هندوانه و میخورد و تلخ بود یک صدایی میگفت و هندوانه ها تلخ بودند و ...
فیلم هم بعد ها دراومد

واقعا اون مچاله شدن ..
خدایا کم کنه سختیش رو
پناه ببریم به خدا از سکرات موت و حساب رسی...
پاسخ:
آره هندوانه ها که فراموش نشدنی بود اصلا..


وای به روزی که بخواد پرده ها کنار بره..
تصورش وحشتناکه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">