خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

شکرت

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۴۶ ب.ظ


هوا گرگ و میش بود. و شاید فقط آفتابی بود که پرده ای از غبار آن را گرفته بود. صحن خلوت بود. علامه به آرامی راه می رفت و دور و برش خلوت. برای اینکه خودم را به او برسانم باید می دویدم. اما تا قصد دویدن کردم، خودم را نزدیک علامه دیدم. گفتم: جناب علامه برای من دعا کن! همه برایم تعریف کرده بودند که رفتارش عجیب و غریب است، تند و صریح با همه حرف می زند. پایش بیافتد عصایش را هم در سرت می کوبد! تند برگشت به سمت من، طوری که قدمی به عقب برگشتم. گفت: تو قرآن را داری چه نیازی به دعای من!!؟؟ قدم از قدم برنداشتم. علامه رفت. رفت به زیارت بانو.

چشم هایم را باز کردم و دیدم هیچ صحنی نیست و حتی علامه ای! اما کلامش در گوشم زنگ می زد!











پ.ن: بعد از این همه سال بالاخره این را به گوش عده ای رساندم، اما باز هم سنگینم. خواب و رویایی که همیشه تن و بدن من را می لرزاند در تمامی تصمیم گیری هایم! باز هم به ادامه مسیر خوانده شدم. مسیری که حداقل بوی قرآن در آن موج میزند....






* بازگشت دیرهنگامم به دانشگاه آن هم به عنوان یک جوجه ارشد تبریک عرض می نمایم :)






موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۸
احلام

نظرات  (۱۳)

علامه؟کدام علامه؟



مبارک باشد
پاسخ:
علامه حسن زاده آملی

ممنون
چه جالب!


میشه بدانیم ارشد در چه رشته ای؟
پاسخ:
بانو تاوان که می دانند
الهیات گرایش علوم قرآن و حدیث..
دانشگاه الزهرا
حکایت جالبی بود


تبریک و دو صد تبریک
ان شاالله قبولیتان در تمامی آزمون های زندگی...
.....
پاسخ:
حکایت نبود، واقعی بودها!

ان شالله
آزمون های زندگی بیش از اندازه سخت تر است
دانشگاه الزهرا...!
بسیار عالی، مبارک باشد. باعث بسی خوشحالی ست. 
صحن و سرای زیبایی دارد. 
خوش بدرخشی ان شاءالله
پاسخ:
:)
ما نیز قبلا مشرف شده ایم!
سپاس

خوش درخشیدن در بندگی ارزش دارد
سلام
بسیار بسیار مبارک باشه خانوم 
ان شاء الله که دست پر از ارشدتون دانش اموخته بشید 
پاسخ:
سلام
ممنونم :)
دانش آموخته شدن یعنی چه! :) اندازه سواد ما حرف بزنید 
سپاس فراوان
مبارک باشه 
خوشحالم برات
پاسخ:
شما بگو کجایی؟؟؟
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۰۰ پلڪــــ شیشـہ اے
ایولللللللللللللللللللللللل الله...
وای مبارک باشه آبجی ..


من حواسم نبود امسال کنکور دادید. :| می بخشید.

ان شاءالله عاقبت بخیری نصیبت.
پاسخ:
ممنوووون آباجی
برای شما هم مبارک

چرا دیگه بهت گفتم :) 

نصیب همه مون ان شالله
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۰۳ انــــــ ـار
چه خواب های عرفانی ای می بینند مردم!! :)



مبارکه
حسودیم شد :(
پاسخ:
خخخخ خواب عارفانم کجا بود بالام جان

حسودیت نداره والا

تبریک میگم
ان شاء الله بعدش برای دکترا قبول بشید
پاسخ:
ممنون
حالا گاو به دنیا اومده بزرگ شه، بعد به فکر بعدی باشیم
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۰۲ محدثه سادات
عه عه عه! پس علاوه بر هم کلاس داستان نویسی بودن هم دانشگاهیم شدیییییم
مبارکا باااشه
پاسخ:
به به محدثه سادات
بالام جان اینجی رو از کجا یافتی؟
بله دیگه، هوای ما رو داشته باش
خواستی بنر بزنی دانشگاه، فقط هماهنگ کن با من :)
دانش آموخته جایگزینیه که برای فارغ التحصیل به کار میره. میگن انسان نباید فارغ التحصیل بشه هرگز. بلکه باید دانش اموخته بشه. مثلا دانشگاهای بزرگ جشن فارغ التحصیلی نمیگیرن جشن دانش اموختگی میگیرن
پاسخ:
بله بله اصطلاح خوبیست
ما یک استادی داشتیم همیشه ایراد میگرفت به کلمه فارغ التحصیل

ان شاءالله مسیر زندگیتون همیشه بر صراط قرآن...

 

یه سوال که البته اگه دوست نداشتین جواب ندین :

دوره کارشناسیتون هم علوم قرآن و حدیث خوندین؟کدوم دانشگاه و ورودی چه سالی؟ محض کنجکاوی :))

پاسخ:
ان شالله همگی در مسیر عبودیت باشیم


بله کارشناسیمم همین بود. قم درس خوندم.
چه فرقی میکنه ورودی چه سالی :)

از اونجایی که من هم از اهالی الهیات بودم و تهران خوندم،گفتم شاید شمام تهران خوندین و احیانا بشناسمتون...

کنجکاوی حقیر رو ببخشین :)

پاسخ:
خیلی هم خوب :)
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">