خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

رم های ما آدما

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۵۷ ب.ظ



دو سال پیش و شاید بیشتر، رم گوشی ام را کمپلت خالی کردم در هاردم و گفتم همه ی قبلی ها تعطیل، حالا از اول جمع کن. امروز رم جدیدی خریدم، گفتم بنشینم از میان آهنگ ها با حوصله گلچین کنم (کاری که اصولا به علت تعداد بالای آهنگ ها آدم هیچوقت انجامش نمی دهد) سری هم به همان محتویات رم مغفول زدم.

خیلی جالب بود، یعنی در وهله اول به حسن انتخاب های خودم تبریک گفتم. عجب آهنگ های توپی مصرف می کرده ام. البته همه اذعان می کنند که در انتخاب آهنگ (مداحی هم شاملش می شود) لنگه ندارم (همه = خودم)

زنده شدن خاطرات هم در وهله ی دوم شاید هم غم انگیز بود هم شادی آور. مثلا فلان آهنگ را حتما باید در فلان جاده گوش می کردم. مثلا وقتی فلان اتفاق افتاد در حد مرگ فلان آهنگ را گوش داده ام (اساسا شور یک آهنگ را در گوش کردن درمیاورم، خیلی ها اینطورن طبق تحقیقات میدانی من)

 چیزهای جالبی پیدا کردم مثلا سکانس آخر سریال پروانه. وقتی پروانه برمی گردد پیش امیر و .. خودتان یادتان هست دیگر. چقدر دوستش داشتم. آنقدر که حتما باید توی گوشی ام میریختم و میدیدمش :)

آهنگ سایت دوئل را شاید خیلی ها یادتان باشد، نوستالژیکی است برای خودش..

آهنگ های بی کلام علیرضا کهن دیری، روز سوم و زندگی با چشمان بسته و..

آهنگ بیست دقیقه ای خاک سرخ..

مداحی های عربی که تمامشان من را یاد آن مغازه صوتی تصویری گذرخان قم می اندازند. نمی دانم هنوز هم صدایش در گذر می آید یا نه!؟ صلی علیک ملیک فی السما..

فایل مداحی های حاج محمود که حسابی پر و پیمان است و من هنوز همان مداحی سبک سنگین سال 83 را عاشقم: حدیث عشق تو دیوانه کرده عالم را..

حب الحسین شاکرنژاد..

از همه ی این ها بگذریم به تعدادی صدای ضبط شده رسیدم که اسم گذاری هم شده بودند :) اصلا یادم نمی آید چنین ایده ای زمانی در سر اینجانب بوده باشد. بنده  بخش های جالب کتاب ها را می خواندم و ضبط می کردم. کتاب جان شیفته، دیلماج، پیرمرد و دریا و.. مطمئنم که از زیر یادداشت کردن در میرفتم. البته خوب ایده ای عالی است. صرفه جویی در وقت هم محسوب میشود. از لحاظ مکانی هم مفید است، چون ما قابلیت داریم لای جرز دیوار هم که رفتیم، گوشی را هم حتما ببریم (البته بعید میدانم کتاب را با خودمان ببریم)

تصمیم گرفتم حتما باز از این کارها بکنم، در نوع خود اگر مفید و خوب نباشد، بعدا موجبات خنده خودم که خواهد شد :)









بخش هدایا:

هدیه ی عیدی تان دو تا آهنگ و مداحی است (قدیمی هم باشند من یکی دوستشان دارم)

آهنگ فیلم به همین سادگی. فیلمی که خیلی دوست داشتنی است و همیشه خودم را جای طاهره ی داستان تصور می کنم.

آهنگ وسعت سبز که فکر نمی کنم آن جدیدترها یادشان بیاید.


مداحی یک شهید که نامش خاطرم نیست. قبل ترها آهنگ  آتش سودا هم بود

این هم حدیث عشق تو، حاج محمود کریمی.







پ.ن: ببخشید که سخن به درازا کشید. شانس آوردین سراغ فیلم ها و عکس های هاردم نرفتم :) خوشحال میشم شما هم آهنگی چیزی معرفی کنید.





سوال نوشت: رَم نامه اعمالمو با چی پر کردم؟؟







موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۷
احلام

نظرات  (۵)

داشتم یکی از همان آهنگ هایی که شورش را درآورده ام بس که گوشش داده ام را گوش می دادم و می خواندم که پیدا می شوند کسانی مثل من که شور یک آهنگ را در بیاورند ...
پاسخ:
اوهوم زیاد هستند
دیگه کاریه که ازمون برمیاد :)

هیییع...

فک کنین یه نفر همه اونچه که یه دوره ای براش خاطره بودن رو بریزه تو یه فلش و بعد که بره سراغش یهو جلو چشماش حذف بشن یه جوری که لم یکن بوده از قبل انگار....

همچین بلایی سر من اومد ...

 

انصافا محتوای رم تون عالی و خاطره انگیز...

برای من آهنگ فیلم دست های خالی خیلی خاطره اس ... و گمگشته ی دیار محبت اصفهانی...

محتوای رم نامه اعمالتون ان شاءالله تقوا و ایمان ...

پاسخ:
عه خوب بازیابی می کردین.
البته اتفاق خاصی نمیافته، اولش شوکه میشی بعد احساس سبکی :)

همین دوتا آهنگم داشتم تو رمم
ان شالله رم همه بوی خدا بده
بزگی می فرمود خواسته هایشان را بنویسید و زیر سجاده بگذارید . شش ماه بعد نگاهش کنید. ببینید چقدر بزرگ شده اید
یا...
حالا سلایقتان بزرگ شده بود یا...
فکر خوبی است هاردهایمان را نگاه کنیم.ببینیم کجای کاریم
پاسخ:
خودم شاید عوض شده باشم ولی هنوزم بعضیاشو زیادی دوست دارم.
رو به رشد بودن با این چیزا معلوم نمیشه

احساس عقب ماندگی می کنم با این هاردم
من هم دقیقا قبلا ها که عادت داشتم موقع خواب موسیقی گوش کنم با خودم گفتم چرا موسیقی اینقدر خوب توی ذهن میمونه اما درس نه تصمیم گرفتم با صدای خودم از روی درس بخونم و ضبط کنم و شب ها گوش دهم یادمه اول دبیرستان یک درس سخت رو با این کار بیست شدم اما دیگر ادامه اش ندادم 
پاسخ:
:)
خوب است
البته برای حفظ شدن نبود، صرفا ضبط کردن به عنوان نت برداری بود
سلام احلام خوبم.
از اول تا اینجا را خوندم.
و خیلی جاها دلم میخواست نظری بگذارم اما چون با گوشی بود بی خیالش شدم. 
از خوندن نوشته هات سیر نمیشم...


دعام می کنی؟
دعا لازمم...
پاسخ:
سلام جانم
ممنون که خوندی
نخونده هم قبولت داریم بالام جان
این نوشته های لم یکن شیئا مذکورا رو می گید؟!
هعی هعی

بله بالام جان فقط اسم شده انارسادات :)
ما هم دعا لازمیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">