خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

علی. همایون

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ب.ظ




همایون : علی!

علی: هوم..

همایون: چرا هیچوقت به من چیزی نمی گی؟ مثلا نمی گی نماز بخون! اینو بخور! اونو نخور! یا چمیدونم یه چیزایی مثل این!

علی: دین برای آدمای عاقله، تو که عقل نداری! حتما یه روزی خودت عقلت میرسه

همایون: آدم خشکی هستی! نچسبی! اینقدر که به چیزایی که من فکر نمی کنم، فکر می کنی! به این جزئیات فکر نمی کنی

علی: اعتراف می کنم که خیلی آدم اجتماعی ای نیستم، راس می گی!

همایون: آدم نیستی. شفقت نداری. بمیری بهتره!

علی: بهش فکر میکنم

همایون: من که می دونم الان داری به چی فکر می کنی، به مرگ بشریت به عشق جهانی، به این کلیات فکر می کنی، ول کن بابا!








پ.ن: دیالوگی از فیلم وزنه های بی وزن. از فیلم های دوست داشتنی من :) شاید بعضی ها خوششون نیاد از مدل این فیلم ولی من دوسش دارم. عارف می گه تو شبیه علی هستی، خالی میبنده مگه نه؟؟





+یه مدت طویلی هست که اصلا اینستاگرام ندارم. جالبه اینستا هر روز برام ایمیل می فرسته بیا جان من یه سری بهم بزن! :) به قول امروزیا فازش چیه؟؟






موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۰
احلام

نظرات  (۱۱)

فیلم خوبی هست

خیلی سال پیش دیدم
فضای تنهایی و غربت رو خوب تصویر میکنه
 لوکیشن و فیلم برداری هم مزید بر علت شده
و البته فلسفه بافی و شرلوک بازی های شخصیت اول
پاسخ:
چه عجب یکی این فیلم را دیده
بازم ببینید

آره دوست داشتنی فضا
البته شرلوک بازی نمیکنه، فقط فلسفه بافی می کنه :)
من تا حالا اینستا نداشتم
ولی چون یه شبکه اجتماعی عکسه با کپشنای کوتاه زیاد باهاش حا نمیکنم
جایی رو دوست دارم که بشه واسش پست گذاشت و بشه بازخورد گرفت
مثل فیسبوک حیف که فیلتره
پاسخ:
چرا من اینستا رو به خاطر عکس بودنش دوست دارم
ولی خوب یه مدتیه فضاش رو مناسب حالم ندیدم و دوری کردم ازش

ولی در کل نباید درگیر چیزی شد..
این ها اسارت میاره، اینشو دوس ندارم
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۰۸ محمد روشنیان
چه ایمیلی میفرسته!
پاسخ:
چندتا از پست های جدید دوستان یعنی همون فالورها رو میفرسته بعد میگه خوب برو بقیه اش رو چک کن تو اینستا :) انگار برای حسن کچل سیب میکاره
یا اینکه میگه چند تا لایک و کامنت داری، بعد میگه خوب حالا بریم اینستا؟؟؟ عین بچه ها :)
چند روز یبار یکی میفرسته خلاصه
عارف میگه شبیهی...من میگم عیییییییین خودشی!
زین پس بت میگم علی تا حالا میگفتم ممد به همین دلیل!
پاسخ:
عجبا!!
یعنی برم بمیرم بهتره :)))
چه رفقای اهل حالی داریم خدایااا شکرر

البته علی همه اش در این دیالوگ نیست. باید فیلم رو ببینی
چرا
با هیچ فلسفه بافی نمیشه تو اون رستوران حال اون مرد گارسون رو حدس زد الا شرلوک بازی
پاسخ:
شاید
ولی خوب از در که وارد شد اونارو دید

خوب منم همینطور همه جا رو نگاه می کنم. شاید واسه من شرلوک بازی محسوب نمیشه
البته همایون گفت علی فقط شاعرانه تعریف کرد :)
خدا نکنه، خب دشمنت بمیره
دیگه چ کنیم دیگه اهل حالیم خخخ :)))

ان شاءالله بیار ببینم :)فیلمشو
پاسخ:
والا دشمن ها تا ما رو نکشن نمیمیرن :)

آره باید برات بیارم
وضعیت احلام به نظرم خراب تر از علیه

ما یه رفیق خشک داشتیم بهش می گفتیم کمد
یاد اون افتادم
پاسخ:
بابا اصلا از جهت خشکی نمی گن من علی ام
از جهت فلسفه بافی
من کجام سنگه آخه!!

باید فیلمو ببینید بعد به من بگید کمد :)
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۱۹ پلک شیشه ای
:|

کی بود گفت کمد؟
فیلمش باحاله. ولی حس خل وضعی به آدم دست میده بس دیالوگ و این هاش رو باید روش مکث کرد تا فهمید. البته اون موقع که دیدم این جوری به نظرم اومد. البته همه جاش نه ها! یه قسمت هاییش.
پاسخ:
خواهر نیستی دیگه
اینجا به ما می گن کمد! سنگ!

خخ خل وضعی؟
خوب من خودم خلم همینا به دردم می خوره
خواهر قدرت پردازشت رو ببر بالا، مکث نمی خواد که فقط همراه با فیلم ده تا کار دیگه انجام نده :)
Me too :-) 
(تو دوست داشتن فیلم)
پاسخ:
بعله :)

کلاهت اینورا نیافتاده ها!
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے
شاید موقع دیدن اون فیلم اون موقع نبوده برام. 


پاسخ:
عزیزمی
شما که از من باهوش تری
حتما اون موقع دقیق نگاه نکردی
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۵۰ پلڪــــ شیشـہ اے
:)))))))))))))

نه خب. چی بگم.

پاسخ:
:)♥

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">