خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

حُسن احلام

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ب.ظ






این جناب قهر کرده ی محترم نامشان "حُسن احلام " است. دوست عزیزتر از جان (بشری) امروز با هدیه دادن این گل و گلدان بنده را بسی خوشحال و ایضا شرمنده ی مرام رفافتی کرد. از آن باب که روزی در جایی بنده اظهار کردم که حسن یوسف دلم می خواهد و تمام حسن یوسف های عالم از من قهرند ایشان خودشان این را پرورش داده (کلی نازش را کشیده) نامش را هم گذاشته "حسن احلام" (البته بنده در انتخاب نام دخالت داشتم) و امروز مرا شوکه بنمود. و همینطور که مشاهده می کنید بعد از خداحافظی فقط 10 دقیقه دوام آورد و به این حالت غمگینی درآمد. با این حال بنده مثل کودکِ در بغل این گل را در مسیر اتوبوس و مترو با هر مشقتی بود به منزل رسانیده و فعلا در صدر منزلمان نشسته دقیقا با همین قیافه! :(






پ.ن: دعا کنید فردا که از خواب بیدار می شوم حی و سرحال باشد وگرنه از خودم دلمرده می شوم بابت وجود بی مقدارم که باعث مرگ این گیاه بشود






+وقتی توی کلاس بچه ها گفتند واای حسن یوسفه!! بنده هم زبان بگشودم که این یکی حسن احلامه :))) خلاصه یک انفجار خنده ای در کلاس رخ داد. لقب خودشیفته هم گرفتیم






موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
احلام

نظرات  (۸)

۳۰ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۴۶ محمد روشنیان
زیباست
با دیدن این تصاویر یک حس جنون آمیز بهم دست میده که برای خودمم عجیبه!
پاسخ:
حس جنون آمیز؟
حالا جنبه مثبت است؟
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
الهی آمین
دعای خوبی بود برای حسن احلام
۳۰ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۵۲ آرزوهای نجیب (:
من همیشه حسن یوسف‌هام خشک می‌شد بسکه سوسول و نازک و نارنجی هستند ولی خب توی نیمه شعبان راز موفقیت پرورش این گل نازپرورده رو کشف کردم. حدس بزن چکار کردم؟؟؟
.
.
.
.
.
نیمه شعبان، رفتم زیر گوش گلم گفتم، تو رو به نیت حضرت حجت می‌کارم‌‌ها بعد یه قلمه‌اش رو زدم به نیت حضرت حجت و یکی رو هم به نیت حضرت مجتبی!
خولاصه اینکه خواهر جان اون گل سوسول به اعتبار این دو عزیز تا همین الان پا برجا هستند و از بس قله زدم ازشون که دوستم سری پیش به حالت اعتراض گفت چه خبرته با اینهمه گل حسن یوسف؟؟
بنظر من همین اول کاری رهرو من باش و از ترفندهای من استفاده کن(:
پاسخ:
عجبببب!!!
من به قربان روی آن عزیزکرده های خدا بشوم


خوب مسئله خلوص است که در درون شما می جوشد و سیل است در بنده کویر است :)
چشم حتما این کار در همین لحظه انجام می شود.
حسن احلام جان بیا که...
۰۱ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۰۱ آرزوهای نجیب (:
الان با توجه به این جمله ات که:
" خوب مسئله خلوص است که در درون شما می جوشد و سیل است در بنده کویر است :) "
کلا پشیمون شدم راز موفقیتم رو بهت گفتم:|
 

اصلا هم ربطی به خلوص نداره  فرزندم، مهم آبروی اون تا عزیز هست همین

حرفم نباشه(:
پاسخ:
بنده سکوت اختیار میکنم :|||||||

فقط
رفتم در آغوش کشیدم و سپردم به حضرت صاحب
۰۱ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۲۷ بلاگر آرام
منم یه بار خودم تو خیابون از یه دست فروش یه گلدون ناز سنگی خریدم. پر گل بود و سرزنده و خوشگل تا ایکنکه کم کم بهش بی توجه شدم مثل بقیه گلامون و گلاش ریخت و نابود شد:((( دلم براش تنگ شد
ایشالا مال شما شاد و سرحال بمونه
پاسخ:
من بهش بی توجهم نیستم ولی نمی مونن نمی دونم چرا

خوب یکی دیگه بخرید دم عید
یه گلدون ناز تپل :)
ان شالله
آی قربون سدممد و حسن احلامش بشم...اندکی صبر  کمی   ناز کشیدن خواهد...
دلشو  به دست بیاری آشتی میکنه
 به قول دوستان به نیت صاحب آبش بده هربار.

پاسخ:
خدانکنه

چشم جانا
همین کار رو می کنم

ممنون بشریییییی خیلی دوسش میدارم
ممنون از این هدیه قشنگ


ما گوشه‌نشینان چمن‌آرای خیالیم

در خلوت ما نکهت گل بار ندارد...

پاسخ:
چه تناسبی با خیال تنیده و ..



اسیر جاذبه حسن یوسف یاسم 
که محو در گل مریم(شما بخوانید احلام) نمی شوم هرگز
پاسخ:
بله
این هم حرفی است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">