خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

؟

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۲۷ ب.ظ



وقتی به وسیله هایی که منو به هدفم میرسونن نگاه می کنم، حجم بزرگی از تنهایی توشون پیدا میکنم

یعنی باید حتما وسیله ها اینقدر خاصیت تنهایی داشته باشند؟

شاید هدف ایراد داره؟

شایدم همه هدف ها یه تنهایی قلمبه می خواد؟








پ.ن: از زندگی نامه های زیادی که خوندم، زندگی پروفسور حسابی خیلی منو درگیر خودش کرد! یادم نیست کی خوندمش، شاید شش سال پیش! ولی بعضی صحنه هاش همیشه جلوی چشم هام رژه میره. مخصوصا وقتی پای حیثیت اهدافم میاد جلو! بخونید " استاد عشق" رو اگه هنوز نخوندین.




پ.ن: می دهم خود را نوید سال بهتر

          سالهاست...





موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۷
احلام

نظرات  (۶)

اتفاقا من میگم هدف اگه هدف باشه لشکری که واقعا میخواد بهش بتازه  باید تک نفره باشه...
گاهی حتی پیاده حتی بدون زین و جهاز...بدون ساز و برگ.


امروز داشتم به «حجم تنهایی» فکر میکردم و مصداق هاشو توی ادمای دور و برم میدیدم اتفاقا یکی از اونا تو بودی ...ته دلم گفتم یه بار یه سیدی تنها شد به خدا گفتم این تنهایی رو یا زیاد طولش نده یا براش طوری رقم بزن که بزرگش کنه. امروز دنباله فکر اون سید ، سدممد اومد پستوی همون فکر و گره خورد به همون دعا.

میدونم که میفهمی :)

پاسخ:
شاید

از این دعاها واسه خودت بکن، بزار من در فلسفه ی بشریتم به تنهایی سیر کنم :)
چی رو میفهمم کلک؟

آدم باید خیلی ذلیل باشد که حسرت سال های به خصوصی از عمرش را بخورد. ماها می توانیم با رضایت خاطر، پیر شویم. 
مگر دیروز، آش دهن سوزی بود؟ 
یا مثلا پارسال؟ عقیده ات غیر از این است؟
افسوس چه را بخوریم؟ ها؟ جوانی؟
ما هرگز جوان نبودیم!


 سفر به انتهای شب
پاسخ:
حسرت کار خوبی نیست 
ولی باید تلاش کرد برای بهتر شدن
امسال را درتحیر به انتها رساندم

سال بعد را 
هیچ نمی دانم
پاسخ:
سال بعد را خدا بزرگ است :)

غربت و تنهایی و عشق،

به نظرم سه عنصر سازنده آدمه...

خدا به هرکی بده خیلی خاطرشو میخواد...

پاسخ:
 پس خدا بهت بده
حالا اعجاز عشق خودش از هر چی بهتره
من شاید برای همیشه درمورد این موضوع سکوت کنم.
اه اه توام با اون فلسفه بشریتت.

برو خوش باش باهاش.
پاسخ:
دهه! راجع به من سکوت ننما
این یک اخطار است
سکوت میکنم ببین چ می ک نی!
پاسخ:
سکوت کن
تا توانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">