خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

صباح الخیر :)

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴ ق.ظ






صباح الخیر زد بلبل کجایی ساقیا برخیز

که غوغا می کند در سر خیال خواب دوشینم





شما هم مثل من فکر می کنید؟ وقت آن نشده که از محل کارتان از خانه تان حتی از رختخواب بلند شوید و فقط به یک هدف بیرون بروید؟ بروید و برای خودتان یک شاخه گل بخرید :) البته می توانید از من تقلید کرده و یک شاخه مریم بخرید.  به این خاطر که تا چند روز که وقتی دستگیره در را می چرخانید و وارد خانه می شوید، بویش شما را مست کند....








پ.ن: دیروز داشتم به این فکر می کردم که چقدر عقب افتاده ام اگر به تغییر زندگی خودم دست نزنم و همش دیر و دیر و دیر بشود..


+فصل آخر آناتومی افسردگی را می خوانم. با وسواس خواندنش را دوست دارم. آخر تمام می شود اگر سریع بخوانم :)

عکس: گل نازنینی که تا به خانه بیارمش، دل همه را در مسیر ربود





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۹
احلام

نظرات  (۲)

۲۹ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۲۸ پلڪــــ شیشـہ اے
:)

چه پست پر انرژی :)
پاسخ:
:) 
بعلهههه
مریم...

ذهنم رف رو مریم مقدس!
بعدش
یاد یه داستان افتادم که یه فرصت پیش بیاد برات میخونم.

جالب بود برام
پاسخ:
آره حتما برام بخون
دوست دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">