خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

فقط

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴ ق.ظ



همه اش چند دقیقه. خیلی طولش نمی دهم! یک سلام کوتاه. یک نفس عمیق. اصلا همه اش به اندازه خیس شدن کنج روسری ام. فقط همینقدر. طوری هم یک کنج کز می کنم که جای هیچ زائری را نگیرم. تکان هم نمی خورم که کبوتری از حرمت برنجد و از جایش پرواز کند. قول می دهم اصلا سرم را هم بالا نیاورم تا دلم هوایی بشود و نتوانم دل بکنم..













پ.ن: دلم قرص است که هستی..








+عکس برای اسفند چند سال پیش... قدیمی ها یادشان هست این کدام سفر است..





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۷
احلام

نظرات  (۵)

خوش به حال قدیمی ها ک همسفر بودند.

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی...ادرکنا.
پاسخ:
ان شالله زودی بری اونجا
البته به شرط اینکه فقط منو دعا کنی :)
چه قلم خوبی دارید
هوایی شدیم

+ما جدیدیم پس یادمون نیست:دی.
پاسخ:
شمس الشموس زائرتان بکند ان شالله


+ الان حس فسیل بودن بهم دست داد
بله بله
خوش به حالتان
ان شاالله به زودی فسمت شود
پاسخ:
ان شالله

نصیب شما هم بشود زیارت خورشید
احسنت. 
بسیار دلبرانه بود.
پاسخ:
ممنون
حضرت ته عشق است..
۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۳۸ پلڪــــ شیشـہ اے
خدا خیرتون بده آبجی.دلم هوایی شد
پاسخ:
قربانت
ان شالله روزیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">