خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

در آستانه نمایشگاه

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ب.ظ



در آستانه ی آستانه ی نمایشگاه ایستاده ایم، همانطور که در آستانه ی انتخابات هستیم!
حالیا، نقدا کتاب را بچسبید که سیاست داعیه دار زیاد دارد :)
توصیه اهم من این است که قصد خرید کتاب هم ندارید حتما بروید نمایشگاه!!
اسمش نمایشگاه است دیگر، فروشگاه که نیست! نترسید کتاب ها شما را نمی خوردند!





+ پیشنهاد بدهید که چه کتابی بخریم :)
این یک امر مولوی است نه ارشادی





تبصره + : اگر پول کتاب هایی هم که معرفی می کنید، کارت به کارت بکنید، موجب شادی قلوب حضرت احلام می شود (قلب معنوی و مادی)
:))))))


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۲
احلام

نظرات  (۷)

۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۳۹ آرزوهای نجیب (:
خب پیشنهاد من اینهاست :
بی کتابی محمدرضا شرفی خبوشان
روزنامه فروش ترجمه خانم علی پور
زیرنورماه شیشه ای ترجمه خانم کیوان عبیدی آشتیانی
مرغ مقلد بازم ترجمه خانم آشتیانی
موهای تو خانه ماهی هاست آقای خبوشان

شماره کارت بده فقط : عینک دودی
پاسخ:
بسیار ممنووون

به به خوشا کارتی که پر و پیمان است :)
دلم یه همه خون است...

ازین که کتابی نمیخوام، نه
ازین که پول هم ندارم، نه
ازین که دلم میخواد نمایشگاه برم و نمیشه، نه
از این که میخوام برم و نمیدونم چ غلطی کنم دلم خونههههه.

ازون استیکرای گریه به پهنای صورت.

زیاد بعید نیست ک حرفم نا مفهوم باشه 
پاسخ:
چرا ندونی که برای چه غلطی بروی؟؟؟
تو برو اونجا کتاب ها خودشون راهنماییت می کنن!

بعد هم مگه احلامت مرده؟ با من بگرد اگه بد گذشت بهت؟ ؛)
باید اضافه بفرمایید که قبل از تشرف به نمایشگاه!! چند کار را انجام بدهند:
۱_ صبحانه کامل و مفصل بخورند.
۲_ مقدار معتنابهی اغذیه از نوع سالم و مقوی همراه داشته باشند.
۳- کتانی خوب و راحت بپوشند.
۴- کیک و کلوچه و شکلات و شیر هم همراه داشته باشند
۵- کارت بانک معتبر و پر و پیمان داشته باشند که امسال  قیمت کتابها به برکت آقای روحانی افزایش یافته است.
۶- اگر بن کتاب دارید. خرج کتاب های تخصصی و بی تخفیف کنید.
۷- حداقل یک روز کامل را به نمایشگاه اختصاص دهید.
ضمناً سعی کنید هر کتابی را از انتشاراتی خودش بخرید.
پاسخ:
به به چه توصیه های خوبی

آخر مثلا چون منی چطور گزینه 5 را رعایت نمایم؟

البته بنده معتقدم که در یک روز خودتان را خسته نکنید!
آدم در دو نیم روز برود که خیلی هم روی دست برش نگردانند خانه :)

البته بنده که چند بار با حوصله شرفیاب می شوم
مداخلات
وقتی کوه گم شد
گرگسالی
عهد مشترک
بهجت الدعا
مسیح کردستان
آه
عاشقی ب سبک ونگوک
بی کتابی


الکی مثلا من ادم کتابخونی ام!
پاسخ:
عهد مشترک را و عاشقی به سبک را که دارم
گرگسالی را هم چند بار خواستم بخوانم نشد، روح امیرحسین فردی اذن نمی دهد

مداخلات کتاب جدید کیهان است؟؟


نخیر نشان می دهد که شما پولدار هستید که می خواهید هزینه اینها را متقبل شوید

(از این طرف ها!)
:)
اولین کتابی ک خوندم. ب صورت جدی :))
                                منِ او بود .. رضا امیرخانی

الان بدجوری دلم کتاب وقتی مهتاب گم شد رو میخواد .
پاسخ:
خوب خدا رو شکر اولین کتاب تبدیل به آخرین کتاب نشده :)

خوب حتما بخرید
منم پولم رسید می خرم
البته کت و کلفت است، حوصله ای باید
http://www.snn.ir/detail/News/601100/82
بسته پیشنهادی خبرگزاری دانشجو
پاسخ:
همه اش چهارتا؟؟
بندگان خدا می دانند ملت پول ندارند

البته اعتقادی ندارم سیدعلی شجاعی چون پدر باشد
بله لم یزرع که حتما
آنقدر قلمی بایرامی برایم عزیز است که حد ندارد
زیاد کتابخون نیستم که پیشنهادی بدم
چون اون تبصره رو هم گذاشتید که دیگه اصلا پیشنهاد نمیدم:)))

اومدیمو ما رفتیم نمایشگاه و کتابا ما رو خوردن
اونموقع که جوابگوئه؟
پاسخ:
چه عمر بر فنا رفته ای که کتابخوان نیستید

شما بروید نمایشگاه
کتاب ها آدم های کتاب نخوان را نمی خورند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">