خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

اصلح ضد دین

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳ ب.ظ



آقای روحانی ظاهرا این روزها حالتان خوش نیست!

کمر همت بسته اید برای تخریب دنیا و آخرتتان!

چطور رویتان می شود لباسی ملقب به نام پیامبر بپوشید؟؟




پ،ن: نمی دانم دیده اید یا نه! در این پوسترهای تبلیغاتی جناب روحانی نشان پیروزی است که بر یک انگشتش جوهری از رنگ بنفش و بر دیگری رنگ سبز ! چرا؟؟



+مردمان شهری که پشت  بام هایشان پر است از دیش هایی که گرایش به سمت غرب است، انتخاب اصلح را در دینداری نمی دانند بلکه به فرد ضد دین رای خواهند داد!






موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰
احلام

نظرات  (۱۰)

روحانی زده است به سیم آخر. 
خدا به فریاد منتقدین برسد اگر این بار رأی بیاورد.
پاسخ:
همین منتقدان الان تلاش کنند تا رای نیاورد
هرچند شانسش زیاد است اما امیدها روز به روز پر رنگ تر می شود


پاسخ:
ان شالله که ما تلاش و دعا میکنیم

اللهم عجّل لولیک الفرج :(

 

تا صبح کابوس انتخابات می بینم:(

موضوعات خودم کم بود...آرشیو کابوسام داره کامل میشه:/

پاسخ:
:)
پس خوش بگذره

حالا روحانی رو دیو بنفش می بینی؟ :)
سلام آبجی من طرفدار هیچکدوم نیستم و مطمئنم مردم طبق سنوات گذشته به تثبیت رییس جمهور چهار سال اول می پردازند برای پایان طرح ها و قول ها و... .

اما در انتخابات شرکت میکنم و با این حال شاید به آقای سید رییسی رای بدیم.
هم من و هم مادرم و هم خواهر و احتمال زیاد بابام البته این نکته رو یادم رفتش:


اون عکس هایی که میبینید در سطح شهر همه فتوشاپ شده هستند چون من ژستی که دو تا انگشت گرفته بالا به حالت آزادی یا همون دو دیدم بدون رنگ و... اونم در اولین روز تبلیغات بود که بنرش رو در سطح شهر دیدم.

یعنی منظور خودش با اون رنگ ها عکس نگرفته بلکه یه عده ی دیگه روی عکس ایشون فتوشاپ انجام دادند.اونو چرا میگی؟ برو سایت زیر ببین

http://words-gray.blog.ir/1396/02/23/%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D9%86%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%A2%D8%AE%D8%B1

در آدرس بالا تمام اسناد دزدی و امضا برای پاداش نجومی و ... آورده شده.
واقعا اینکه قوه ی قضاییه جهانگیری رو دستگیر نمیکنه برای من جای سواله!
حالا تایید صلاحیتش هم کردند.به خدا من برم زیر یه خروار خاک اینقدری که
داره الان بهم فشار و زور میاد اذیت نمیشم که زیر خاک اذیت میشم و غیره.
من یکی حاضرم اگر قوه ی قضاییه دستگیر و رسیدگی کنه به پرونده ایشون
برم تمام قد وایستم بگم شاکی منم اگر اشتباهه علیه من اعاده حیثیت کن
ولی شک ندارم همین الان هم ثابت شده که امضای پاداش های نجومی و
حقوق های نجومی با امضا و اطلاع ایشون و یا وزرا بوده.مگه میشه ندونند؟!
پاسخ:
سلام

خوب تو مستند تبلیغاتی ایشون بود که این تصویر رو زدن
البته دیگه حجت بر همه تمام شد وقتی ایشون از جناب خاتمی حمایت کردند و گفتند باید حصر خانگی شان را بشکنند و از این چیزها

فعلا که 4 سال باید ایشان را تحمل کنیم
یکی از معدن چی هایی که فقط داد زد 14 ماه حقوق نگرفتیم و بیمه نداریم گرفتن.
الان در زندان هست.
حالا خوبه خوده روحانی رو نزدند و فقط ماشینش رو چند تا مشت کوبیدند!
دست دردش واسه اون ها موند و شکایت کردنش از روحانی و روحانی ها


یادم میاد  همین قبل از عید یک دو ماه قبلش اومد قزوینحتی نامه دادم بی اثر شد.
یادمه دقیقا که با مادرم سخنرانی داشت تموم میشد بلند شدیم برگردیم که به شلوغی نخوریم و داشتیم از عرض خیابان رد می شدیم با مادرم(یعنی من جوان ساده ی 27 ساله و مادرم که خانمی سالمند هستند تقریبا) فکرش رو بکن چی شد.
یه دفعه گفتن روحانی اومد روحانی اومد (همون جمعیت کمه حاضر در خیابان، چون اصل جمعیت داخل ورزشگاه بودند و هنوز تخلیه نشده بود کامل) خلاصه در همون حال بودیم به مادرم گفتم مامان این ها یعنی نگه میدارن ما وسط خیابونیم؟!
مادرم گفت رییس جمهوره (میان کلامش که دیدم سرعت ماشین ها و موتور های اسکورت کم نشد گفتم مامان بیا بر گردیم عقب) و همچنان مادرم داشت ادامه میداد که رییس جمهور هیچ وقت نگه نمیداره برای عابر پیاده اون کجا ما کجا.
دیگه رسیدیم کنار پیاده رو و مطمئن و با خیال راحت یه ذره مونده بود رد بشن که یکی از اسکورت های مسلح که مثل فیلم خارجی ها به سمت در راننده چسبیده بود به حالت ایستاده و عینک آفتابی دستش رو آورد سمت ما و خواست ما رو هل بده که با خودم میگفتم دستش بخوره به من دیوانه میشم میگیرم یه پس کتکش میزنم که خوشبختانه به ما اصابت نکرد.
ولی لامذهب عوضی برگشت هوار کشید بعد از رد شدن و موقع این کاری که داشت می کرد روحانی بدون کوچکترین توجه به ما دستش رو تکان میداد و لبخند میزد.
جلوی مادرم کنف ام کردند.خیر سرم گلابی شدم وقتی داد زد و هیچ کاری نکردم.مادرم هم برای اینکه ناراحت نشم گفت آفرین آدم دعوا نمیکنه.خوب شد حرفی نزدی اون اشتباه کرد تو جوابش رو مثل اون ندادی و مثل اون نشدی.
دیگه هرچه بادا باد شش سال خونه نشینی و بیکاری اعصابم رو خورد کرده.برای همین بی پرده نظر میذارم.
خواستی تایید نکن.
به هر حال آدرسم رو میذارم و مسئولیتش رو به عهده می گیرم.
پاسخ:
:((((((

اگر به این ها باشد دلشان می خواهد یک بولدوزر بردارند و کل فقرا رو زیر بگیرند
 # ید الله فوق ایدیهم
# و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلم الوارثین

ان شاءالله مکر88 شان را خدا به خودشان برمیگرداند.
و مکروا و مکرالله ... والله خیرالماکرین
پاسخ:
بله والله خیر الماکرین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

اللهم انا نرغب الیک فی دولة کریمة تعز بها الاسلام و اهله و تزل بها النفاق و اهله و تجعلنا فیها من الدعاة الی طاعتک و القادة الی سبیلک و ترزقنا بها الکرامة الدنیا و الاخره....

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

پاسخ:
آمییین

دلم برای پرده های شب جمعه اینجا تنگ شده....

سلام کربلایی احلام....

پاسخ:
سلام
ان شالله لیاقت و توفیق باشد
ان شالله ادامه دارد
از فردا منتظر روزی خواران هستیم
یادتان ک نرفته؟!
پاسخ:
چرا یادمان رفته

شاید وقتش نباشد 
ولی دعا کنید توفیقش باشد
دیدی؟ 

فقط 
من 
منتظر 
پرده ها 
نیستم...
پاسخ:
میدونم جانم
در خصوصی هم گفته اند :)
بابا توفیق می خواد
توووووفییییییق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">