خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

دومین روزی خوار خدا

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۷ ب.ظ





ماشین داغون بود. حرفی نمیزد. گفتم تو آخه سر کار بودی وسط روز اینجا چی کار می کردی که تصادف کردی؟ باز هیچی نگفت. ماشین تعمیر شد و پول را هم از بیمه نگرفت و خسارت خودش پرداخت کرد.
بعدها فهمیدیم سرباز زیر دستش ماشین را برده بوده که با نامزدش چرخی بزنه! و این حامد نبود که تصادف کرده!
فقط خواسته بود سرباز خجالت نکشه جلوی نامزدش..




شهید مدافع حرم، حامد جوانی
برای روح جوانش صلوات




پ.ن: همش با خودم میگم این ها هم جوانی می کنند، ما هم! این ها زیادی بلدند یا ماییم که اینقدر خنگیم! دور از جان شما البته




* دعا کنید خدا به وقتمان در این ماه مبارک برکت بدهد
طبق هر سال توصیه می کنم دعای ابوحمزه ثمالی را بخوانید. ولو یک صفحه در روز!
والسلام




موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۷
احلام

نظرات  (۳)

۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۵ نویسنده وبلاگ : محکوم به مجردی به خاطر بی کاری
حیف اینگونه مسئولین جوان در این ممکلکت که بخاطر وظیفه شناسی شان و آرزوی شهادت و خوب بودنشان زود تر میفرستندشان در جبهه های جنگ غیر نرم تا در جبهه جنگ نرم داخلی راحت خون ملت را بمکند و نظیر یان جوانان نباشند تا نگذارند.
لعنت بر مسئولین بد مملکت.(درود بر مسئولین این چنینی)
منم خودم سپاهی بودم و حقوقم بالای یک و ششصد بود نه مثل این شهید نمیشدم ولی سعی می کردم از مال خودم برای جوانان دیگر که آرزو به دل موندن خرج کنم.چون خودم سختی کشیدم.دیگه هم تیکه ننداز به جوانان و خودت.هر چی میکشیم بخاطر مسئولین بد مملکت هست.
پاسخ:
همین مسئولین هم روزی مثل من و شما جوان بودند!
وقتی در جوانی خودمان را نسازیم، اعتباری به آینده مان نیست که ما هم بشویم روزی مسئول بدی که لعنمان می کنند
😢
پاسخ:
:(
این ها جوانی می کنند و ما هم !
حسرت من هم هست ...
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">