خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

سومین روزی خوار خدا

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ب.ظ





هر بار که سوار ماشین می شدیم زینب خوابش می برد و وقتی میرسیدیم به خانه سرحال بود. از بی میلی خانه سازی ها را دور و برش پخش می کنم تا سرگرم باشد. محمد باقیمانده ی ساکش را جمع و جور می کند. ماموریت رفتن محمد همیشه با خورده شدن های زینب همراه بود اما اینبار محمد طور دیگری داشت برنامه ماموریت می چید!

زینب هر شیرین کاری ای می کرد، محمد نگاهش هم نمی کرد. با خودم می گفتم لابد عجله دارد. ولی ته دلم می لرزید که نکند این ها بساط دل کندن است!

ته دلم درست لرزید وقتی آن ماموریت شد آخرین ماموریت محمد






+شهید مدافع حرم، محمد تقی سالخورده

برای لبخند لب زینب جان کوچکش صلوات






پ.ن: خسته از روزه و بی خوابی و درس و بحث باز دلم نیامد روزی خواران ناقص بماند. دعا کنید برای توان بی توان ما






موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۸
احلام

نظرات  (۳)

۰۹ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۶ خانم الفــــ
چه کردید با دلمون ,با این دو پست آخر....چقدر دورم...
بهترینها نصیبتون ان شالله...
پاسخ:
ان شالله که دور نیستید

ممنون که خواندید
خدا قوت

اجرت با مادرم 
پاسخ:
ممنون که هستی
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۷ بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل
بسیج دانشجویی شهید یحیی نژادِ موسسه آموزش عالی طبری بابل در راستای حفظ یاد و خاطره ی شهدای مظلومِ مدافع حرم،اقدام به انتشار زندگی نامه ی شهدای مظلومِ مدافع حرم استان مازندران بصورت هفتگی می نماید.
به لینک زیر مراجعه بفرمایید:
http://basijtabari.rzb.ir/cat/120
زندگینامه شهید سالخورده در لینک زیر:
http://basijtabari.rzb.ir/post/1082
پاسخ:
خداقوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">