خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

پنجمین روزی خوار خدا

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۳ ب.ظ



اگر درد و دل داشتید و یا خواستید مشورت بگیرید بیایید سر مزارم، به لطف خداوند حاضر هستم. *










+شهید مدافع حرم، سجاد زبرجدی
بر روان عاشورایی شهید صلوات







* وقتی این جمله را در وصیت نامه شهید دیدم. انگشتانم قفل شد برای نوشتن از او. یاد اولین باری افتادم که سر مزار رفته بودم. آن نگاه نافذ. آن خانواده داغدیده. گاهی آدم چقدر چیزها نصیبش می شود و حالی اش نیست!
قطعه 50 ردیف 117 شماره 14





عکس نوشت: چقدر آقایمان درد دارد....










پ.ن: بعضی شهدا حرف دارند تا یوم قیامت! چرا اینقدر عمیق در حین سادگی. شهادت چیست؟ چه بهایی است؟







موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۰
احلام

نظرات  (۴)

۱۰ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۳۲ پلڪــــ شیشـہ اے
میشه برای من دعا کنی!بهشت رفتید ما رو هم یاد کنید لطفا.
پاسخ:
چشششششم
آه...
خیلی حال دلم ویرانه
پاسخ:
این ویرانه ها نیاز است
مزارشون گلزار شهدای تهرانه؟
پاسخ:
بله
آدرس هم نوشتیم 
۲۱ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۳۱ علی زبرجدی سهراب
سلام و خسته نباشید
خدا خیرتان بدهد که یادی از شهدا میکنید
۵۹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">