خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

ششمین روزی خوار خدا

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷ ق.ظ



عکس نوزاد را بزرگ و کوچک می کرد.

دلم نمی خواست بپرسم

ولی آخر سفر پرسیدم این فسقلی کیه دل تو رو برده؟

گفت پسرم است، دو روز پیش به دنیا آمده

خواستم تعجبم را نشان ندهم ولی نشد

با همان لهجه مشهدی گفت: اهل و عیال فدای حضرت زینب!

تا به دمشق برسیم جواد دست از سر شوخی های مدامش برنداشت!






+شهید مدافع حرم، شهید جواد محمدی

برای روان شاد او نزد خدا صلوات

- عکس ابوعلی و شهید





پ.ن: فیلم های شوخی شهید بزرگوار همیشه انرژی بخش است :)




_ در بهشت و هوای افطاری ساده اش، بسیار به یادتان بودم. شهدا سلام رساندند. آنجا هم پرده شب جمعه را به جای همه خواندیم




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۲
احلام

نظرات  (۳)

خوشا به سعادتشان

خوشا به سعادتتان

التماس دعا
پاسخ:
شما هم دعایی

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

ان شاءالله این شهدا شما رو نزد اربابشون یاد کنند...

زیارت و طاعات و عباداتتون قبول.

دلم برای بهشت پرپر میزنه...

 

 

پاسخ:
دعا کنید
این همه شهید 
یعنی میشه شفاعت کنند؟

خییییییلی دلم ابوعلی میخواد

خییییییلیییی

پاسخ:
:(((((
نگو دلم میگیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">