خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

هشتمین و نهمین روزی خوار خدا

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ب.ظ


روزهای آخر. آن دم رفتن. همه چیز عوض شده بود. نمازها، نشستن، برخاستن، و بزرگترین عضو، نگاه. زود بود. می دانستم. اما برای او که باید موثر میشد زود نبود. باید به عشق دنیا هم چنگی میزد. لباس دامادی تنش کردم. تب کرد. تب پرواز. باید می رفت. که اگر نمی رفت شهادت هیچ معنایی نداشت.

اما با انصاف دلم آن بوسه باران دم سجاده ام را تنگ شده. همان که من بودم و تو. همان که مادر و پسری خلوت کرده بودیم. داشتی تمام بوسه های کودکی ات را جبران می کردی. دلم تنگت شده عباس!











شهید مدافع حرم، عباس دانشگر
برای روان پاک و مطهرش صلوات



+ باور کنید نمی شود از بعضی ها چیزی نوشت. مثل این شهید. زل زدم به صفحه و چیزی نیامد جز...
عباس، ثابت کردی که این جنگم خط شکن جوانی مثل تو نیاز دارد






پ.ن: جای شهید و جلاد عوض نشود!
       سازش هم هزینه دارد!





مخاطب نوشت: ببخشید اگر دیروز نشد و ننوشتیم. ماه مبارک و ایام امتحانات و... دعا بفرمایید






موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۴
احلام

نظرات  (۳)

۱۴ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۲ پلڪــــ شیشـہ اے
الله اکبر.چه قدر جوان است این آقازاده. دلم خواست بمیرم.چه قدر بعضی حس ها نگفتنی اند. خدا به وقت و انرژی و همه جنبه های زندگی تون برکت بده بانوی خوش نویس.
پاسخ:
چرا بمیری بالام جان
ان شالله شهید بشی

ممنون
تو چرا نمی نویسی دختر
باید یه سر بیام دعوا فک کنم
دلم میخواهد فقط ببوسمش...



عجب نهیبی بود جملۀ آقا که جای شهید و جلاد عوض نشود.

بنظرم روحانی اون لحظه باید از خجالت می مرد!
پاسخ:
:(

اگر روحانی قرار بود از این چیزهاخجالت بکشد الان خیلی وقت پیش مرده بود
بعضی شخصیت ها رو فقط باید نگاه کرد...
اونقدر عمیق که هیچ جمله ای نمی تونه وصفش کنه.

قلمت مستدام.
پاسخ:
ببین پس ما چه میکشیم که باید بگیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">