خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

بیست و ششمین روزی خوار خدا

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ب.ظ




حکایت بعضی عکس ها نقل کردن می خواهد. مثلا پیراهن سفید حیدر. آن نگاه متعجب و خندان ثنا!

قرار بود ثنا را خوشحال کنیم. برنامه بیرون رفتن را ریختیم. آن هم با خانواده هایمان. روز خوبی بود. چون آخرش من و حیدر برای ثنا و بقیه اعضای خانواده یک سورپرایز درست و حسابی داشتیم.

ثنا پر از بهت شد! پرسید مامان راست میگی من دارم آبجی دار میشم! سوالی که چند بار توسط ثنا بلند بلند تکرار شد. حیدر که داشت به قیافه ی متعجب و خندان ثنا می خندید گفت: این صحنه سلفی گرفتن دارد.

و این شد که این عکس برای خودش نقل دار شد!

حالا من و ثنا کنار سارا چهل روزه نشسته ایم. ثنا زل زده به خواهرش و عکس تو را بزرگ روی دیوار قاب گرفته ایم.

اما حیدر این رسمش نیست.

 دو دختر بی حضور پدر، اصلا سلفی گرفتن ندارد.





+ شهید مدافع حرم حیدر جلیلوند

بر روان پاک شهید صلوات








پ.ن: شهید بزرگوار در 21 خرداد 96، همین چند روز پیش به فیض شهادت نایل آمدند. با دو دختر 4 و 40 روزه شان مسیر پرواز را انتخاب کردند.

_روایت فقط داستان بود. ماهیت حقیقی نداشت






عذرخواهی نوشت: اول از شهدا عذرخواهم بابت قصور و کوتاهی ام. دوم از شما مخاطبان اینجا. بابت دیر نگاری روزی خوار نویسی ها! دنیا و مافیهایش عجیب بندی است.. هیهات هیهات





موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۱
احلام

نظرات  (۵)

۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۳ پسر انسان
رحمت الله علیه
پاسخ:
آن ها که عند ربهم یرزقون هستند
ما چه می کنیم
خیلی سنگین بود
هیچی نمیتونم بگم
منم فقط دارم متعجب نگاه میکنم
عکس را...
پاسخ:
:(

دیر نگاری ها را می پذیریم.
از اثرات زوجیت است..
پاسخ:
:)

آه...

چه قدر باید بارید

به حال چشمای ثنا کوچولو :(

پاسخ:
باید افتخار هم کرد

سلام، با تشکر از شما

 

"بیست و ششمین روزی خوار خا"

 

با آدرس: http://harfeto.ir/News/25059.html

 

در سایت حرف تو انتشار یافت.

 

هدیه سایت حرف تو: امیرالمؤمنین (ع) می فرمایند: خداوند رحمت کند کسی را که چون سخن حکیمانه بشنود خوب فراگبرد و چون هدایت شود، بپذیرد.

 

منتظر مطالب ارزنده شما هستیم.

 

یا علی

پاسخ:
سلام

خداقوت و سپاس

ممنون از این هدیه ناب

یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">