خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

تجدید!

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۵ ب.ظ


رفته بودم تجدید وضو آمده بود برای تجدید آرایش!








پ.ن: وقتی یه چهره ی بی آرایش می بینم دلم می خواد تا ابد نگاهش کنم...





موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۳
احلام

نظرات  (۲)

سلام خانم خانما
چرا نیستی
دلمان بسی تنگ
پاسخ:
سلام بر شما
چرا ما که هستیم :)
دیدم تو خیابون خیلی بهم زل می زنند برای همینه:)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">