خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

نور و ظلمت

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ






خدا با پیامبرش خیلی ندار است. آنقدر ندار که میاید روی زمین پشت پیامبرش می ایستد! تا او شمشیر بزند و هر کس که جلوی بت ها تعظیم کرد از وسط دو شقه اش کند! :)








پ.ن: نقاشی آقا مهدی راجع به پیامبر و بت پرست ها خیلی نکته داره ما بیننده باید عاقل باشیم.
تقسیم نور و ظلمت و آن خورشید و ابر سیاه منو کشته :)








خبر: بالاخره وریا رسید. وقتی خواندیمش یک پست مبسوط هم می گذاریم :)
با شناختی که از آرزوهای نجیب و خوش فکری اش دارم قطعا کتاب خوبی است.



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۱
احلام

نظرات  (۲)

۰۱ آبان ۹۶ ، ۱۰:۵۳ آرزوهای نجیب (:
اووه منو میگه ها 🙈
ممنون جانا (:
پاسخ:
تو بهترینی
امیدوارم روز به روز موفقیت های بیشتری کسب کنی و من مثل این روزها کیفووووور شدید بشم
جالب بود
بعید میدونم من بتونم اینجوری بکشم
پاسخ:
شما باید نوشته ای مرقوم بدارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">