خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

هفته ای مظلوم

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۵۶ ب.ظ












پ.ن: ما خیلی در کل سال کتاب رو تحویل می گیریم. اما این یک هفته را بیشتر تحویل بگیرید. راندمان کتابخوانی تان را بررسی کنید. میدانم سخت است از بین فوج فوج کتابی که خواندید لیستی و آماری دربیاورید ولی خوب بالاخره یکم هم سر از کتاب بردارید و به این مهم بپردازید. والا راس می گم :)




خوشحال می شم بفرمایید همین الان چی می خونید.
من:
وریا
کآشوب




*من که ملول گشتمی از نفس فرشتگان/ قال و مقال عالمی می کشم از برای تو





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۱
احلام

نظرات  (۱۶)

۲۱ آبان ۹۶ ، ۲۱:۳۶ آرزوهای نجیب (:
من "جز از کل "رو بعد یکسال خریدن دارم می خونم
و ایضا جهان داستان 
و بازم ایضا فروپاشی غزنویان
پاسخ:
جز از کل رو دوست داشتم بدونم که چیه!
غزنویان! باید جالب باشه، یاد ابن سینا میافتم ناخوداگاه
۲۱ آبان ۹۶ ، ۲۲:۲۴ طاهر حسینی
کلت چهل و پنجِ حسام‌الدین مطهری
پاسخ:
خوب است
بعدا بنویسید که چطور بود
راستش چندوقتی هست که دارم کتاب های تاریخی را زیرو رو می کنم. نمیدانم تا کی و تا کجا ادامه دارد. 
ولی در کنارش کتابی از شهریار زرشناس دستم هست که کم و بیش می خوانمش. اسم کتاب:
«پیوند ناگسستنی تکنوکراسی و اقتصاد نئولیبرال»
پاسخ:
عاشق تاریخم

آقای زرشناس را در شبکه 4 چند باری دیده ام
در گفتگوها

اقتصاد ولی سرم نمی شود
۲۱ آبان ۹۶ ، ۲۲:۵۹ خانم الفــــ
سلام.
اینروزا،مشغول اشارات و تنبیهات ابن سینا هستم.
یه کتابی هم هست به اسم the world without cancer، که مورچه وار میخونم :)

پاسخ:
سلام علیکم

خوب الحمدالله از جفتشون خیلی سر در نخواهم آورد
حالا شاید ابن سینارو یه کاریش کرد
ولی دنیای بدون سرطان رو نمیدونم چجوری باید حلش کرد
من حالا در حال خوندن " یک عاشقانه آرام" و "آیینه جادو جلد یک" هستم :)
اولی که از نادر ابراهیمی، دومی هم از شهید آوینی....
پاسخ:
خوب است جفتشان :)

از تنبلی بود یا از عدم دسترسی یا هر چه، هیچوقت نشد کتاب های آوینی رو کامل بخونم
سلام
من اغلب کتابها را به حسب نیاز بصورت مراجعه ای مطالعه می کنم
اما دو کتاب را اخیرا دارم میخوانم یکی بصیرت حضرت فاطمه سلام الله علیها نوشته آقای طاهر زاده که قبلا فصلهایی از آن را خوانده بودم
ویکی آفتاب در حجاب استاد شجاعی

البته کتاب برنده نوبل۱۹۷۲ را هم چند وقتی است نیمه کاره رها کرده ام
پاسخ:
علیک السلام

بله خوب ما هم کتاب زیاد رجوع میکنیم

آفتاب در حجاب را دارید دیر میخوانید. شاید بهترین اثر جناب شجاعی 

بازاریابی بریان تریسی به تازگی تمام شد
در حال مطالعه ها :
منتهی الامال جلد یک قسمت سید الشهدا علیه السلام
تکنولوژی تبلیغ خطابه غدیر 
پاسخ:
بسیار عالی
منتهی الآمال را همش میاندازم برای کتاب های سر فرصت! ولی این سر فرصت نمیرسد هیچوقت
تکنولوژی؟ باید کتاب جذابی باشه، البته اگر مثل عنوانش خوب بررسی اش کرده باشند
وای من هم میترسم این رو ناتموم بگذارم!
خیلی وقته که این کتاب رو در دست دارم! اما فقط چند قسمتش رو خوندم.
خیلی هم قلمشون رو دوست دارم!
پاسخ:
نه ان شالله که تموم می کنی :)
مثبت بیاندیش
عزادرای قبل مصیبت نکن
۲۳ آبان ۹۶ ، ۲۲:۵۴ بشرایِ جان
مشغول «مردی به نام اُوه» استم از جان اشتاین بک.
یه رمان «همخونه» تموم شد ، خییییلی رمان عاشقانه خوان نیستم ولی نکاتی داشت که جالب بود از نظرم.
حافظ جان هم مدام به دست است.
پاسخ:
باریکلا بشرای جان
بخوان که خواندن تو خوب است :)
حافظ را هم که به به
یکم حفظ کن برای ما هم بخون
جان شیفته :)
پاسخ:
احسنت
عالی جان شیفته
دوست دارم دوباره بخونمش
از این جهت که زن رو خوب شناخته
عالیه
مثل خود خطبه غدیر
پاسخ:
ممنون
۲۸ آبان ۹۶ ، ۰۰:۱۹ اقای متحیر
خدا بود و دیگر هیچ نبود: شهید چمران

انسان 250 ساله انتشارات صهبا
پاسخ:
دو کتاب خیلی خوب

کتاب شهید چمران را مواظب باشید خیلی غور نکنید
حالات عرفانی ایشان شاید برای ما قابل درک نباشد و تعبیر به غم و اندوه شدید شود
۲۸ آبان ۹۶ ، ۰۹:۴۰ پلڪــــ شیشـہ اے
:)

من هم در حال خوندن 
چیستی تکامل 
هستم.

پاسخ:
چیستی تکامل؟
باید جالب باشه
کتاب های پژوهشگاه علوم انسانی هم کتاب های فلسفی خوبی دارد
۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۷:۰۵ پلڪــــ شیشـہ اے
بلی. 
همین طوره. جالبه. البته به دیده نقد می خونمش. درباره ی تکامل هستش. اما خیلی مفصل و جزئی به هر بخشش پرداخته. 

سپاس فراوان از معرفی تون
یکی دوتا از دکتر گلشنی رو توی اون انتشارات خوندم. و چندتای دیگه شون رو تو فکر خوندن شونم.
پاسخ:
پس با هم دیگه باید یه کتاب کامل تر بنویسیم :)

باریکلا باریکلا
امممم 
اندکی زودتر آپ کن 

کمی مسکن لازمم
پاسخ:
چشم حضرت شیخ اجل
۰۱ آذر ۹۶ ، ۰۹:۵۹ پلڪــــ شیشـہ اے
:))

بله بله ... از همکاری شما استقبال می نماییم
پاسخ:
:))))

بله بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">