خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

دوشنبه جان

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۴۰ ب.ظ



دوشنبه جان

میشود زودتر بیایی و بروی؟




+ نفس های آخر یک دانشجو برای اتمام امتحانات :) 

خوب کلی کارهای خوب در پیش است، که همه اش مانده



پ.ن: نمیفهمم زرشک پلو با مرغ ناهار چه ربطی به آنا کارنینا یا حتی ربه کا داشت! ولی یکهو دلم آن دامن پفی ها و آن جروبحث ها در جمع اشراف روسی را خواست. فک کنم اگه از داستان ها هم امتحان میگرفتن اصلا نمیخوندمشون! اصلا هم هوس اناکارنینا نمیکردم! 




_احلام تو چقدر به خودت اطمینان داری که عمرت تا دوشنبه قد بدهد؟





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۹
احلام

نظرات  (۹)

۲۹ دی ۹۶ ، ۱۵:۰۵ آسـوکـآ آآ
ایشاالله به زودِ زود تموم شه :)
پاسخ:
ان شالله ان شالله
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۸:۰۴ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام حضرت احلام 😊
😎مال ما که تموم شدش. دلت اب. 
دیشب بعد اندی بالاخره یه کمکی داستان خوندم. 
😢پروژه ها رو بگو
پاسخ:
سلام حضرت شیشه

خوشابحاات ای...
واقعا خوشابحالت که داستانم خوندی

وای از پروژه و مقاله حرف نزن که دلم خونه

سلام 
امتحانات می گذره رو سیاهیش میمونه به کارنامه ها



شما که نمیدانید تا دوشنبه زنده اید پس همین امروز بیایید مطالب ما را بخوانید:))
پاسخ:
علیکم السلام

تا بحال که روی سیاهی نداشته کارنامه مان ان شالله الان هم نمی ماند

ان شالله به قید حیات سه شنبه همه جا سر میزنیم
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۰:۲۳ محسن رحمانی
ان شاالله امتحاناتون با نمرات عالی پشت سر بذارید.
پاسخ:
ان شااله 
ممنون
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۰:۲۸ محسن رحمانی
ان شاالله امتحاناتون رو با موفقیت پشت سر بذارید.
۳۰ دی ۹۶ ، ۲۰:۱۱ بشرایِ جان
دلم یه نفس عمیییییییییییییییییییییییییییییییق میخواد که پر از اعصاب آروم باشه...
چراااااا؟ نه چرااااا وسط دیوونه بازی های دنیا تمام حجم مغزم باس به امور محاااال مشغول بشه؟ اه تموم شه دیگه. متنفرم از این سال مزخرف 96 ، هییییییچ دلخوشی نداشت، همش خبر بد، همش استرس، همش حال درب و داغون....توام بیکار اصم دعا نمیکنی.
پاسخ:
دیگه الان که من بهت جواب میدم داری نفس عمییییق از سویدای دلت داری میکشی
کجاش بده؟ خیلی هم خوبه
دعا می کنم زودتر عروس بشی
من با چهارشنبه اومدم :)
پاسخ:
خوب آمدی :) دوشنبه هم گذشت و آمدی
تمام شد ان شاءالله موفق باشید
پاسخ:
ممنون
سلامت باشید

آناکارنینا و ربه کا رو نخوندم :)

پاسخ:
آنا رو بخونید حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">