خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

آجر...

سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۵۰ ب.ظ


شاید چند هفته نداشتن هیچگونه نت و ارتباط اینترنتی آدم رو عاصی بکنه. بالاخره زندگی ما آدم های امروزی خواه ناخواه گره خورده به این تکنولوژی بی در و پیکر. اما خوب من از نبودن اینترنت رنج نبردم. بلکه تازه فهمیدم چقدر نیستم. ما آدم ها خیلی ریلکس یا گاهی پر از دغدغه زندگی می کنیم و وقتی یک مکث کوتاه ما رو  از یکسری مسائل متوقف می کنه توی دلمون پر میشه از شک و شبهه. خوره ی شک تا ایمانمون هم میرسه.(البته نه اینکه در نبود اینترنت من زندگیم متوقف شد، نه. به طور کلی عرض می کنم. نه که ماشالله در نت غوطه می خوریم همه مون، از اون جهت)

خلاصه که شک می کنیم که داریم قدم هامون رو کجا میزاریم و کجا نمی گذاریم. به قول اون فیلمه شک خوبه اما طولانیش نه!

اول محرمی شیخنا بالای منبرش حرف سنگینی بارمون کرد که هنوزم که هنوزه وقتی صبح به قول خارجی ها wake up میشم فکر میکنم کلماتش روی قلبم سنگینی میکنه.

شاید گفتنش اینجا درست نباشه، اما می گم تا شما هم سنگین بشید و توی این دنیا به سختی قدم بردارید. شیخنا بالای منبر عمامه اش رو محکم تر کرد و گفت: فکر کنید وجودتون یه حوض پر از آبه، حالا یه آجر بردارید و بندازید داخلش، مقداری از آب میریزه بیرون و یه آجر کنج حوضتون جا می گیره. حالا فکر کنید چی میندازید داخل حوض وجودتون و چه چیزی بیرون میریزه و از دست می دید!!





پ.ن: هوای پاییز کم کم داره شروع میشه. چرا اینقدر عاشقانه رقم می خوره این فصل؟




+دلم برای شعر تنگ شده خیلی زیاد... 


پاسخی در خور پیچیدگی موی تو نیست

می کشد کار من از فکر تو آخر به جنون


فاضل







موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۰
احلام

نظرات  (۲)

انگشت رنجه کردی سیدی...خوش آمدی
.
.
الان چش بود که «شاید گفتنش اینجا درست نباشه»؟
.........من چیز جدید و سنگینی نفهمیدم چه برسه سنگین بشم! 
پاسخ:
همین؟ پس بنرت کو

خخخ
کلیت رو گفتم ولی یک دستورالعملی بود که نباید می گفتم خوب :)))
مثلا من خیلی سری ام
:/ بنر بزنم؟ باشه توی وبلاگ خودم بنر میزنم شاد شی :)

.
.
به هر حال به من «باید» بگی! 
خشم بشروی نصیبت!
پاسخ:
نزدی که
ورداشتی کانالم زدی واسه خودت
والاع

اگر بچه خوبی باشی و دست به سینه بهت میگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">