خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

آگاهانه

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۴۷ ب.ظ



میدونید زشتی کار تو کجاست؟ اونجایی که حتی روت نمیشه به خدا بگی خدایا سر این قضیه به من رحم کن!!! چه برسه بخواهی به طرف مقابلت بگی.





+چرا بعضی وقت ها می شیم استاد  عقب انداختن کارها؟؟؟




پ.ن:آگاهانه انتخاب کردم که بد عمل بکنم و آگاهانه می خوام که تغییر بکنم :))) فکر کردید من از خودم ناامید میشم؟







+ و خداوند اسفند را آفرید تا ما از او لذت ببریم اما ما همه خیلیییییییی کار داریم. شما هم سرتون شلوغه؟؟





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۵
احلام

نظرات  (۳)

قشنگ بود
پاسخ:
دقیقا کجاش قشنگ بود؟
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۲۱ پلڪــــ شیشـہ اے
اوهووم. چه خوب گفتی.
ممنونم ازت. همیشه انرژی دادی ^___^ اون سری کارای ریزریزی که نوشتمو انجام دادم بیشترشو. 
:*
مرسی هستی
پاسخ:
خواهش می کنم عزیزم

کاش همیشه خوب و پر انرژی و رو به جلو باشیم
خخخ فقط کامنت اولی D:


پاسخ:
شما خوش باش و می خند :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">