خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

یه سوال؟

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷ ب.ظ



شما از چه سایت هایی فیلم دانلود می کنید؟








پ.ن: زبان اصلی ها مخصوصا :)




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۸
احلام

نظرات  (۸)

سریال؟ :)
پاسخ:
نه فیلم و انیمیشن بیشتر مدنظرمه
سریال خوب هم اگر باشه چه بهتر

از ارکیده راهنمایی بگیر

http://roozayerangi.blog.ir/
پاسخ:
دست شما درد نکنه
چشم
لاوین مووی
خیلی خوبه 

پاسخ:
خیلی ممنونم. حتما امتحان می کنم
خوبی شما؟ :)
سال نو ات مبارک
سلام دانلودhttps://salamdl.info/
هستی دانلودhttp://hastidownload.pw/
مینی تونز(همه انیمیشنها رو داره ولی فکر کنم از رایگان خارج شده)
دوستیهاhttps://www.doostihaa.com/

اگر فیلم جدیدی رو سرچ کنم و این چندتا لینک دانلود نذاشته باشن از جای دیگه ای دانلود نمیکنم
چون معمولا بقیه ورژن روپرده ای و بی کیفیت رو گذاشتن
صبر میکنم هروقت توی صفحه اول سرچ اینها اومدن برمیدارم
پاسخ:
سلام
به نکته ی خوبی اشاره کردین، منم قبلا با فیلم های پرده ای مواجه شدم و حالم حسابی گرفته شده
آدم کلا باید دنبال منابع اصیل باشه

خیلی ممنونم از معرفی و وقتی که گذاشتید برای کامنت
Film2movieFilm2movie
Mydibamovie
Iranfilmz
Salamdl
اینا سایت های بروز با سرورهای سریع هستن
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم
اولی رو قبلا رفتم و واقعا خوب بود

برای دیدن فیلمهای ایرانی (سالی یکی دوبار) اشتراک یک روزه ی فیلمو می گیرم، فیلم خارجی هم نمی بینم! در صورت وجوب اولین و دومین لینکی که گوگل پیشنهاد بدهد.
پاسخ:
خیلی هم خوب

۲۱ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۲۲ پلڪــــ شیشـہ اے
منم از گوگل کمک میگیرم.
تا حالا هم همیشه کیفیت هاش خیلی خوب بوده.
انیمیشن یادم نیست دانلود کردم یا نه. 
فیلم خوب اگر دیدید به ما معرفی کنید. :)
پاسخ:
واقعا انیمیش نمی بینی؟ از دست دادی همه لذت های دنیارو :)))
چشم سرورم

راستی چرا تا من پست جدید میزارم برای پست های قبلی نظر میگذاری؟ مدل جدیده؟
۲۲ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۳۲ پلڪــــ شیشـہ اے
:)))

نه

من یه دور پست هات رو میخونم لحظه انتشار، ولی ممکن موقعیت یا مود کامنت گذاشتن و نداشته باشم، برای همین هر موقع شرایطش و داشته باشم میام کامنت میگذارم. :))
این بود انشای من
پاسخ:
بعله
این هم شیوه ای نوین می باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">