خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

اینساید اوت

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۵۲ ب.ظ


شاید خیلی هاتون انیمیشن inside out را دیده باشید و کلی هم از دیدنش لذت برده باشید. اما من بعد از دیدنش مقادیری به شخص شخیص خودم فحش دادم که آخر فلان فلان شده نمیشه کمی به این مغزت فشار بیاری و یه چیز خلاقانه مثل این خلق کنی؟













پ.ن: بعضی دردها آدم رو نکشه، قوی تر می کنه. جدای از شوخی ما چقدر تولید می کنیم؟ یا همش داریم مصرف می کنیم و به به میگیم؟

تا هر چیزی میشه میگیم بابا ما تو اسلام خودمون از این بهترشو داریم. خوب کو؟ کجاست؟ وقتش نرسیده که به عالم نشون بدیم؟




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۲
احلام

نظرات  (۴)

چه جالب. چون الان دارم انیمیشن رالف خرابکار۲ رو نگاه می کنم و دقیقا به خودم فحش دادم...
پاسخ:
چقدررر خوبیم ما
حالا چرا خوبیم ما؟
پاسخ:
منظورمان این بود که به جای اقدام و عمل، فحش می دهیم

کنایه ای بود آمیخته به طنز

خب این هم یه جور برای شروعه...
پاسخ:
بله
خلاقیت توی نسل ما کشته شده بنظرم 
تنها کاری که میشه کرد جلوگیری از سیستم اموزشیست که مثل یک کارخونه ورود و پروسه و خروجش مثل همدیگه هست.

باس به خیالپردازی ها میدون بدیم 
پاسخ:
ما خودمون خلاقیت هامون رو کور می کنیم وقتی همه چیز رو حاضر و آماده می خواهیم

سیستم آموزشی که از ریشه خراب است جانا! اصلا باید ولش کرد
دیروز با خودم فکر می کردم اگه یه موقعی بچه داشتم چطوری از این سیستم آموزشی نجاتش بدم


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">