خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

استاد هم؟

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ب.ظ




چرا این همه سال توی دانشگاه درس خوندم متوجه نشدم که استاد هم می تونه در حق آدم خیانت کنه! چرا نفهمیدم میتونه چنان آدم رو به زمین گرم بزنه و بعدش بگه: وا عجب آدمی هستین شما، چرا چسبیدین به زمین گرم!!!






پ.ن: موقت




+ در مقابل افکار منفی ای که در برابرتون هست، مقاومت کنید. دکتر گفت دندونت باید کشیده بشه، بگو بری بالا بری پایین نمی زارم، باید همینطوری درستش کنی. استادت گفت برو دیگه از دست من کاری بر نمیاد. برو دیگه فرصتی نداری. مقاومت کنید. بگید نه هم کار برمیاد هم من فرصت دارم! داری حرف مفت می زنی به من دانشجوی ببعی. والاع به خدا. از بس کوتاه میاییم دنیامون رو خراب کردن




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۳۱
احلام

نظرات  (۷)

۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۰۸ آرزوهای نجیب (:
حسابی عصبانی هستی ها.
نفس عمیق بکش دلبندم.


(:
پاسخ:
به شدت عصبانییی ام
چند ماهه به خاطر منفی گرایی های استاد دارم کابوس می بینم
بعد الان میگه کی بود کی بود من نبودم!
۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۳۲ دچارِ فیش‌نگار
:))))
پاسخ:
شکر خدا که وضعیت ما موجبات خنده شده :)
۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۳۴ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام سلام :))

ان شاءالله که به خوبی و خوشی بگذره.
رسما آدم و دیوونه می کنند.
پاسخ:
سلام بر تو
ای دانشجو

چنان جواب تندی نثار استاد شد که به آنی جواب داد
فکر می کردم من تنبلم، الان به این نتیجه رسیدم که نه، از خیال تنبل بودنم داره سو استفاده میشه :))
اساتید رسما القا می کنند به آدم که شما خیلی بدرد نخورید

۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۴۴ دچارِ فیش‌نگار
خخخخخ دقیقا
حجم عصبانیت خندوند منو

+شاد باشید
پاسخ:
:)

۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۵۶ پلڪــــ شیشـہ اے
ای جان

:))
شما که تنبل نیستی، ولی بعضی اساتید همین که سراغ نگیری و نری و نپرسی حالشون خوب تره. چون کارشون کمتره :/
واقعا بعضی جاها لازمه این برخورد قاطع
منم برای کارهای اداریم این کار و کردم

ولی استاد من خدا حفظشون کنه خیلی فوق العاده هستند.
پاسخ:
ان شالله که در محضر الهی سربلند بشیم...

جلوی خدا کم نیاریم
عهههه چی شده؟؟؟ :(


اوس فتاح؟
پاسخ:
هیچی نشده :) همه چی آرومه، من چقدر خوشبختم
چرا فکر می کردی استاد نمی تونه این کارها رو بکنه؟؟
چون استاده؟

نه عزیزم. ساده نباش
اخیرا یاد گرفتم سادگی رو بذارم کنار
دنیای عجیبیه احلام... خیلی عجیب...

پاسخ:
بحث سادگی نیست. بحث خود کم پنداری که گاهی دور اطرافیانمون بیشتر هم بهش دامن میزنند
باید شجاع بود به قولی انقلابی :)

خدا را داشته باشیم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">