خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

خوش بینی آموخته شده

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۳۷ ب.ظ












به بخش آخر رسیدم و فکر می کنم یه چیزی توی مغزم تکون خورده! و این نویدبخشه برای منی که دنبال تغییر خودم هستم. قطعا تمرین و ممارست نیاز داره تا ملکه ذهنم بشه. خوشحالم برای اینکه راهکار بهم بده سیصد صفحه منو دووند :) و بهم ثابت کرد که داره حرف علمی و آزمایش شده به خوردم میده :)









پ.ن: من واقعا نمیدونم چطوری بگم بعضی کتاب ها رو حتما بخونید؟
حتی اگر بعد از خوندنش بگید چرته و احلام هم با این معرفی کتاب هاش! بازم حاضرم هر گونه فحش و لعنی رو پشت سرم تحمل کنم و بلند میگم: خواهش میکنم بخونید این کتاب بالا رو!






+ جامعه ی عزیز به کجا می روی؟ خواهشا من رو با خودت نبر! :)  (با ربط و بی ربط)





موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۴
احلام

نظرات  (۲)

الان خواستم بخرمش
توی فیدیبو سرچ زدم، نداشت :|

پاسخ:
عه
فکر کنم تو طاقچه بتونی پیدا کنی

از کتابخونه محل هم استفاده کن حتما. شاید باشه
تئوری انتخاب به نظرم بتونه جذبم کنه ولی خیلی وقتم کیپ شده :( اصصصصصصصصصصصصلا به یه صفحه در روز همممم نمی رسم :( باورم نمیشهههههه
پاسخ:
چه عجب یه چیزی شما رو جذب کرد. خیلی کتاب خوبیه، منتظرم که در اولین فرصت بخونمش

خوب وقتت رو به چیزای باارزش تری گذاشتی لابد
ولی کتاب خوندن رو حذف نکن هیچوقت، شده باشه نیم ساعت زودتر از خواب بلند بشی فقط به خاطر کتاب خوندن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">