خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

کتابخانه ها را سبز کنید :)

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱ ب.ظ









امروز دلم رو به دریا زدم و اومدم کتابخونه کارامو بکنم. جاتون خالی خیلییییییییییی خوبه! :)

گلدونم از لب پنجره آوردم کنار خودم. یه کاکتوسم هست دل دل می کنم برم اونم بیارم کنار خودم :)








پ.ن: من سال هاست که از کتابخونه عمومی استفاده میکنم. به خیلی از آدم های اطرافم گفتم که از کتابخونه استفاده کنید و نیازی نیست حتما کتاب بخرید و بخونید. ولی به صراحت می گم صفر درصد به حرفم گوش کردند. :) اما من ناامید نمیشم. بازم به همه میگم برید کتابخونه :) یه موقع هایی هم از سالن مطالعه استفاده کنید ولو رمان می خونید. فضاتون عوض میشه :)





+ بعدازظهر جلسه قرآن داریم (قرآن مشهود در تصویر) میخوام برم یکم اذیتشون کنم :) خیلی معلم بدجنسی هستم خیلیییییی


*هیییس مثلا من تو کتابخونه ام ها !!!!




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۷
احلام

نظرات  (۲)

۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۵ دچارِ فیش‌نگار
احلام!؟ :)
جناب خان توی کلاس عصر نیستش؟
پاسخ:
متوجه منظورتون نشدم!
۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۱۰ دچارِ فیش‌نگار
اشتباه کامنت دادم گویا!
پاسخ:
خواهش میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">