خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

یه هندونه تا مقصد :)

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۱ ق.ظ


تقریبا همه مون می دونیم که اگر روی یک موضوع و مسئله و یه هدف و یه آرزو و یا هر چیزی که شما اسمشو بزارید، تمرکز کنیم هم بیشتر توش رشد می کنیم و هم بهش می رسیم و هم از طریق اون به بقیه ی آرزوهامون میرسیم. اما چرا اینقدر هندونه بغل می کنیم؟ یا هیچ هندونه ای به مقصد نمیرسه یا اگرم برسه یکی دو تکه لت و پار میرسه
سعی کنیم یه چیز رو توی زندگی مون سفت بغل کنیم و تا ته تهش بهش وفادار باشیم












پ.ن: اینو تقدیم می کنم به تمام اونایی که تایم امتحاناتشون هست و هزار تا کار دارن یادداشت می کنند که وقتی امتحانشون تموم شد انجام بدن (و خدا به داد برسه با این همه کار) حالا می خواد کنکور باشه یا دانشگاه یا هر چیز دیگه ای!
سه ماه تابستون اگر می تونید فقط روی یک کار تمرکز کنید و سربلند ازش بیرون بیایید!




+دیروز توی کتابخونه بچه های کنکوری سرشون بیشتر تو گوشی شون بود تا کتاب هاشون. تمرکز نسل آینده رو به فناست! بعد جناب تلویزیون شما دست بچه ی سه چهارساله نارتب تبلیغ کن! شما راحت باش




موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۸
احلام

نظرات  (۵)

من که باس ترم تابستونی هم بردارم :| تا این حد مظلوم و طفلکی هستم
یک کار دیگه هم میخوام شروع کنم اگه خدا بخواد که اونم هیچ تِم تفریحی نداره :|

دیروز داشتم فکر میکردم کاش ی کار هنری و دلی استارت بزنم
مثلا شماره دوزی و اینا
باس برم دو دوتا چارتای اقتصادی کنم ببینم میشه یا نمیشه
پاسخ:
خوب غم و اندوه نداره که ترم تابستونی هم خودش یه پروژه است که از درست جلو بیافتی
یه تم تفریحم به کارت اضافه کن و خلاص :))

اولویت بندی خوب مهمه
مثلا من خودم به شخصه
اگر ترم تابستونی داشته باشم (درس قطعا اولویت داره) بعد برم گلدوزی هم مثلا یاد بگیرم یهو میبینم که دارم کلا گلدوزی می کنم :)) درسم رها کردم. یه همچین بچه ی حاشیه دوستی هستم من:)) این میشه که بهتره من یکی حواسم باشه چی به چی ترجیح داره!
اولویت بندی یعنی اگر شد من گلدوزی رو فدای درسم بکنم!! نه اینکه همینطوری بی رویه پیش برم و همه چی قرقاطی بشه
از خودم اونقدر می ترسم :/

۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۸ پلڪــــ شیشـہ اے
دقیقا مثل الان من. من هم یه عالمه کار یادداشت کردم. ولی خب هندونه حساب نمیشن :| ولی مشتاااااقم همه رو ریز ریز انجام بدم.
همین که ارشد جان تموم شد بالاخره خیلی حالم خوب شد. 
ولی خوب گفتی. یه مواقعی بیخودی با روح و روان خودمون بازی می کنیم. چندتا چندتا برنامه میریزیم. 
پاسخ:
من نمیگم کارای مختلف انجام نداد ولی حداقل همون اولش با خودمون منطقی باشیم
چندتا کار با کیفیت در نظر من خیلی ارزشمندتره تا هزاران کار حسرت به دل مونده ی ناقص!

مسئله اینجاست که آدم وقتی یک کاری رو کامل تا ته میره. اون حس پیروزی و موفقیت اونقدر شارژش میکنه که می تونه بره سراغ بعدی
ولی چندتا کار همزمان انرژی آدم رو میگیره و اغلب به نتیجه هم نمیرسونه ادم رو

خیلی عالی که ارشد تموم شد :)) منم نفس های آخرشو میکشم

کلا یه عده تباااااه جمع شدیم دور هم :| 
البته منم سردسته شونم!!!
پاسخ:
:))))
سلام سردسته :)

نون خشکیه، تباهییییییییییه
نون خشکیه، تباهییییییییییییییییییییه

قدیما نون خشکی میدادن آبکش میگرفتنا
مامانامون حداقل ما رو بدن نمکی، یه آبکشی تازه بکنند. والاع

خوب میشیم ایشالله :))
به به هندوانه

یادم برای کنکور اصلا استرس نداشتم :)

پاسخ:
سرخوشان عالمیم همه
درست میشیم شاید ۱۰۰ سال دوم :/
پاسخ:
100 سال دوم که مهم تره :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">