خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

میگما...

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲ ب.ظ



میگما خیلی بیشتر از اینا میشه از اینترنت استفاده کرداا! چرا ما همش چسبیدیم به شبکه های اجتماعی ؟

بیایید بگید از چه سایت های خوبی استفاده می کنید


مثلا من از یوتیوب (حالا نگید ما فیلتر شکن نداریم، از آپارات هم میشه خیلی استفاده ها کرد). بیشتر از یک نفر. مجتمع فرهنگی شاهدان (دکتر حبشی در حوزه خانواده به نظرم یکی از بهترین ها هستند). پینترست. سایت جامعه مجازی تدبر در قرآن. دونفره و.........

و یکسری سایت ها و وبلاگ های آدم هایی که سرشون به تنشون می ارزه






+ ده روز از تابستون عزیز گذشت :) تصمیم گیری ها رو انجام دادید؟




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۰
احلام

نظرات  (۸)

من یه سری تصمیم گرفتم و دارم عملی میکنم. مهم امتدادشونه که از یه جایی به بعد تنبلی یقه ادم رو می گیره -ـــ-


پاسخ:
قطعا همینطوره
شروع کردنشون هم به شدت مهمه. چون خیلی ها اصلا به مرحله ی شروع هم نمیرسن
پس باید به خودتون تبریک بگید :)) حالا کف :) حالا یه جیغ و هورا :)))

برای اینکه ما اولا مشکلات احتمالی رو در نظر نمیگیریم
دوما برنامه ریزی هامون اشتباهه
سوما تا یکم عقب افتادیم کل برنامه رو رها می کنیم، در حالی که حتی اگر عقب افتادیم به خودمون بگیم: عیب نداره یه هفته عقب افتادم باز ادامه میدم، و بعد در یه فرصت دیگه بررسی کنیم که چرا عقب افتادیم و علل رو بشناسیم و رفع کنیم و برای برنامه های آتی بدونیم چه اتفاقاتی مانعه
چهارما هر چی بیشتر به خودمون بد و بیراه بگیم، کمتر میرسیم. وقتی تنبل شدیم به خودمون نگیم: ببین دو هفته رژیم گرفتی چه فایده دیشب کلی کیک و گوشت و.. فلان خوردی، خیلی به درد نخورم من/یا عرضه ندارم یه رژیم رعایت کنم / یا کل دو هفته رو به هم زدم (این همین نقطه ای که دیگه رژیم رو ادامه نمیدیم و رها میکنیم) در حالی که می تونیم بگیم خوب عیب نداره یه شب کیک خوردم، نیم ساعت امروز ورزش می کنم و باز رژیم ادامه میدم


خیلی حرف زدم؟
ببخشید
تا حالا تحلیل نکرده بودم رها کردن تصمیم رو به این دقت :دی

نخیر. مناسب بود نکات :] مچکرم
پاسخ:
:)
سلامت باشی جانا
الان این متن های قرمز قرار بود پیوند باشن دیگه؟
خیلی ممنون
پاسخ:
نه قرار نبود :)
می خواهید لینک بدم؟
۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۳:۴۹ محسن رحمانی
سایتهای آموزشی.
پاسخ:
خوب خیلی سایت آموزشی هست
یه چند تا مثال بزنید
شاید به درد خیلی ها بخوره
۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۴:۰۳ محسن رحمانی
آشپزی
کاردستی

پزشکی

و...

کوکا

بیتوته .
پاسخ:
ممنون
۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۸:۴۰ صهــ ـبـا
سلام
اومممم...
من همین الان که دارم کامنت میدم ، غیر از وبلاگ اینا جلوم بازه:

http://medvoice.ir/

سرگمی جالبیه! [خنده]





دیگه به باسلیقگی خودتون منو ببخشین [لبخند]

پاسخ:
سلام جانا

به به چه سایت های خوبی.
چه جالب صدای پزشکان

ممنونم
بخشیدیم به سلایق عالی خودمان :)
سایت ترجمان علوم انسانی :)
عالیه
پاسخ:
بله درسته :)
فکر کنم قبلا هم همینجا ترجمان رو معرفی کردم
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر، صمیمانه بر شما مبارک


انصافا برخی مطالب واقعا زیبا هستند که بنده به شخصه همیشه سعی کرده ام معرفی شون کنم...چون واقعا حیفه مطلب، شهید بشه...

و این کار شما را واقعا تحسین می کنم...


در مورد تصمیم تابستان، در جریان نیستم....
اما در همین چند روز اخیر، 5 تا کتاب خوندم(لبخند)

تابستون، خودش را تحمیل کرد(لبخند)




عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام بر شما
 عید شما هم مبارک :)


تصمیم تابستان تصمیم خاصی نیست. گفتیم که دوستان حتما برای این سه ماه یه برنامه برای خودشون بریزن
خیلی عالی که کتاب خوندید. بهترین گزینه کتابخونیه :)


ممنون از نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">