خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

نیمه ی گس تابستان رسید :)

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۴۴ ب.ظ

 

 

 

چه کردید؟

 

 

 

 

 

 

 

پ.ن: سوال سنگین. پست سنگین :))

+توی این تابستان من به هر کس رسیدم گفتم سعی کن فقط یک کار را به سرانجام برسان. نمیدانم چقدر گوش کردنشان به عمل انجامید. ولی به قول استادمان ماهی را هر وقت از آب بگیری می میرد. بگیرید این ماهی تابستان را قبل از تمام شدن آب دریا

 

 

 

 

خودم: کلاس طراحیم به جاهای خوبی رسیده. با استعداد کی بودم من؟ :)

 

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۵
احلام

نظرات  (۵)

فعلا علافیم.

کمدم رنگ آمیزیش تموم شد. یه چارپایه ی مخصوص گلدون هام و دوتا کابینت متحرک رو هم رنگ کردم. 

دکوپاژش هم میمونه بعد از نقل و انتقالات که گند نخوره بهش :)

امممم یه کوچول از وسیله هام مونده که جمع کنم.

هعیییییی الحمدالله هنوز زنده ام.

جوابتم ندادم چون نمیخواستم در جوابت بگم "نمیدونم". هنوز دارم فکر میکنم به جوابت.

پاسخ:
به به رنگکار گرامی :)
چقدر وسیله جمع می کنی تو. اندازه بیست تا کامیون فقط کار جمع کردن می کنی

در جواب که نباید می گفتی نمیدونم. ولی دیگه اینقدرم فکر کردن نمیخواستا!

نمی دونم والاااا تموم نمیشهههههه :_((((

 

 

البته ناگفته نماند بابات پیامت شاکی هم شدم که شد مزیدِ بر علتِ جواب ندادن.

پاسخ:
:)))
چرا همش عصبانی آخه :)

 زبان و ورزش و رانندگی! 

که خیلی وقت بود میخواستم برم سراغشون

پاسخ:
اوه خیلی عالیه

موفق و بهترین باشی تو همشون :)

چون تا خوندم متنت رو، پیش خودم هی گفتم یعنی تا حالا فرصت کافی نداشته برای شناخت من که چنین سوالی میپرسه؟ و یه بغض گنده لعنتی نشست ور دلِ سیبکِ گلوم و ناراحت طور، به فکر حوابی بودم که........ 

پاسخ:
فکر کنم اشتباه برداشت کردیا
بعدا با هم حرف میزنیم در این رابطه

سلام جانااااا

 

خوبه تابستون...

الحمدلله خیلی خوب بود.

عکس بدم ، پرتره میدی؟ [خنده]

پاسخ:
سلام جان دل
:)

خدارو شکر که خوب بود
بله قطعا. پرتره عین خود خودت :))

هنوز به پرتره نرسیدیم. ولی با این سرعتی که من دارم، دیری نیست که بهش برسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">