خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

اگه همین الان..

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۵۰ ب.ظ

 

 

 

 

اگه همین الان خبر برسه که تو کشورمون جنگ شده شما چی کار می کنید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

+اگه برای کمک می رید دقیقا چی کار می کنید؟

+اگر فکر می کنید الان هم جنگ هست باز چی کار کردین؟

+اگر هم بی خیال می شید و یه پوزخند می زنید بازم بگید چه کاری می کنید؟

 

 

 

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۵
احلام

نظرات  (۶)

۲۵ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۴ مشتاقٌ الیه

در برابر اجنبی، اولین سرباز وطن خواهم بود...

پاسخ:
احسنت

من میرم برا سر و سامون دادن به بچه های کوچیک. امیدوارم البته شرایط جوری بشه که بتونم برم

پاسخ:
:) خیلی هم عالی
خوبه که می دونید چی کارا می کنید

جنگ که حضرت آقا گفتن که جنگ نرم خیلی وقته هست و ما باید آرایش جنگی بگیریم :)

ما گرفتیم :)

جنگ نظامی هم خب سعی میکنم خانواده رو راضی کنم برم آموزش اولیه رو ببینم :) خوبه ها..

نمی دونم یعنی کار دیگه ای هم لازمه؟

پاسخ:
خوب توی همون جنگ نظامی هم میشه فعالیت فرهنگی مجازی کرد
حتما که نباید تفنگ بگیری دستت

سلام

 

اول یه چیزی میریزم تو غذای شوهرم تا بیهوش بشه. بعد میبرم میبندمش به تخت تا اول منو متقاعد کنه که وظیفه ش رفتنه. بعد اگه متقاعد شدم بازش میکنم تا بره. از اون بی منطقاییه که تو خواستگاری برگشت گفت من اگه جهاد بشه من چشمامو میبندم و میرم جهاد. منم تو دلم گفتم بشین تا بذارم بری. پس من چکاره م این وسط؟ اگه وظیفه ت بود خودم میفرستمت. وگرنه میبندمت به تخت. البته همه شو تو دلم گفتما... هنوز چیزی به خودش نگفتم. ولی پلنم اینه فعلا [خنده]

 

بقیه شم که دیگه معلومه... بیمارستانای تهران پر از زخمی و مجروح میشه و... شاید اگه قرار شد شوهرم بره ، منم باهاش برم بیمارستانای نزدیک جنگ. واااای خدا... یه عالمه عزیز روی تختای بیمارستان. کسایی که هم عزیز خونواده هاشونن و هم عزیزای خدا و امامشون...


خدا نکنه... انشاالله دشمنامون با خودشون مشغول بشن و به ما نرسن. اللهم اشغل الظالمین بالظالمین...

پاسخ:
و علیک السلام

خیلی پلنت خوبه، منم باید یه موقع هایی از این استفاده کنم

پس خیالم راحت شد یکی هست که پارتی میشه تا من هم بیام یه کمک هایی بکنم :)
مهارت خوبی دارید، به درد بخور


الهییییییی آمین
۲۷ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۵۴ آقای ‌‌میم

باید تو موقعیتش قرار گرفت

یه زمانی گلشیفته فراهانی هم میگفت اگه جنگ بشه من اسلحه دستم میگیرم و میرم به جنگ

پاسخ:
این هم حرف درستیه
ان شالله که خدا ما رو به راه راست هدایت میکنه
۳۱ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۵۰ قاسم صفایی نژاد

وقتی که شیپور جنگ نواخته می‌شود، فرق بین مرد و نامرد تشخیص داده می‌شود

شهید چمران

پاسخ:
جمله ای ناب

اگر هر روز صحنه ی جنگی برای تک تکمون باشه، باید این سوال رو از خودمون بپرسیم که مرد هستیم یا نامرد!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">