خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

۲۲ شهریور

سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۳۴ ق.ظ

 

دیروز روز نخواستن بود برای من و شاید ناتوانی در خواستن

خودتون میدونید وقتی از برنامه عقب میوفتید، سخته برگردید دوباره به برنامه. دیروز روز برگشت بود برای من ولی نمیتونستم درست مثل اون لحظات کابوس که از وحشت میخواهی داد بزنی و کمک بخواهی ولی هیچ صدایی از گلوت درنمیاد! دیروز برای من لحظاتش اینطوری گذشت

تلاش های بیهوده برای برگشت

خوابیدم ، بیرون رفتم با علیرضا بازی کردم

ولی نتونستم برگردم

شب بخشی از راست سرم درد میکرد، گفتم میخوابم درست میشه

حالا خوابیدم و بیدار شدم و قرص خوردم ولی هنوز درست نشده!

شبیه درد سینوس روی ابروی راسته ولی نمیدونم چرا ول نمیکنه!

صبح پاشدم و به علیرضا خیره شدم که چشماش باز کرده بود و تلاش می‌کرد گریه کنه ولی چون من نگاش میکردم نمی تونست.

بلند شدم و یه سری کارها رو کردم تا علیرضا یکم بازی کنه و خسته بشه 

الان هم خوابید تا من بتونم ظرف های شام دیشب رو بشورم

روی کاغذ نوشتم چرا زندگی من اونجوری که میخوام نمیچرخه؟

 

جدا چرا؟

چرا؟

 

یعنی ما فرمان زندگی مون رو نمیتونیم اونجوری که می‌خواهیم بچرخونیم؟

کجای کار ایراد داره؟

چرا بلد نیستم، چرا حواسم پرته؟

 

 

 

 

 

+تلاشم از صبح برای برگشت ستودنیه

قطعا امروز یه روز عالی و پر از برگشت میشه

جزوه کودک متعادل رو میخونم فتوشاپ کار میکنم

نمیزارم جا بمونم

 

 

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۲
احلام

نظرات  (۳)

یه روزهایی رو‌ یله و رها طی کرد عیب نداره که.

بازگشتت پیروزمندانه باد بانو 🌱

پاسخ:
فدا مدا

سلام عزیزم

 

آدم تو مسیر رشد و پیشرفت و تغییر، هر چقدر هم وسیع باشه، بزرگ باشه، جزر و مد داره، فراز و فرود داره! 

گاهی یه نیت کنی تا تهش رو رفتی، گاهی به جون کندن باید همون کار رو انجام بدی! 

همین که انقدر سعی داری سیر برنامه ات رو حفظ کنی، یعنی تو مسیری و داری درست میری. 

خودت رو سرزنش نکن بخاطر اینکه یکی دو روز جاموندی. و همون مقدار تلاشی که تو اون روزهای سخت داشتی، تحسین کن

چون اگه زیادی به خودت سخت بگیری، یهو کلا می‌زنی زیر کل برنامه‌هات.

 

مولاعلی فرمودن: نفس آدمی، «اقبال» و «ادبار» ی داره، پس وقتایی که تو حالت اقباله، حسابی بهره ببر ولی وقتی تو حالت ادبار بود ( همین بی حوصلگی‌ها، حال نداشتن، حتی سردرد و عوامل جسمی و ...) به واجبات اکتفا کن. 

 

پاسخ:
سلام جانم

همه حرف شما درست
ولی نباید هم اینطور باشه که دائم در ادبار باشی و گاهی اقبال اینطوری یعنی یه مشکلی در درون هست
سعی و کوشش باید بشه خصیصه آدمی

سلام عزیزم

اره گاهی هم اینطوریه... که یه مشکل درونی هست

پاسخ:
اوهوم

خدا کمک کنه به همه مون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">