خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

یازدهم مهر

دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۰۵:۴۵ ب.ظ

 

من نیز چون حضرت آقا باید بگویم: " با شوق و عطش، این کتاب شگفتی ساز را خواندم و چشم و دل را شستشو دادم. همه چیز در این کتاب عالی است... "

همین حالا خواندن کتاب " تنها گریه کن" به اتمام رسید.

دیروز گفتم حالا که کودک متعادل تمام شد بگذار یک کتاب داستان گونه دست بگیرم و سبک باشد. و دیگر نتوانستم او را زمین بگذارم.

خیلی وقت بود دیگر کتاب زندگی نامه شهدا هیچ مزه ای نمی‌داد. چون احساس می‌کردم گاها راوی احساساتش از دستش در رفته است در قبال شهدا.

و شاید جالب باشد در این کتاب بیشتر زندگی یک زن هست که جلب توجه می‌کند تا اینکه بخواهد زندگی نامه شهید را بخوانی.

صفحه به صفحه خواندم و گفتم آخر زن تو چیستی کیستی ، چطور این همه شور، چطور این همه زندگی کردن با معنا با جسارت و شجاعت.

چقدر حسرت خوردم از عمر بر باد رفته ی خودم که ذره ای نبوده ام در قبال یک روز این زن!

 

 

 

+شاید این روزها بد نباشد خواندن این کتاب برای تمام زنان سرزمینم ایران. زنی که شعار می‌دهد زن زندگی آزادی. کاش تعالی یک زن را ببینید در این کتاب. 

کاش تمام فمنیست ها هم این کتاب را بخوانند. و حتی تمام مردان.

 

 

 

 

#

امروز با یک هفته تاخیر واکسن شش ماهگی علیرضا را زدیم.‌دستی دستی خودمان می‌بریم واکسن میزنیم طفل معصوم را. نیگا کنا!

#

ذهنم با خواندن کتاب پر شور است، کاش باقی بماند

#

سعی میکنم کارهای روی زمین مانده ام را تند تند تمام کنم.

 

 

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۱۱
احلام

نظرات  (۴)

سلام

چه خوب و عالی! 

فکر کنم خونه داداشم اینو دیدم، اولین فرصت برم امانت بگیرم بخونمش،شدید محتاجم به این جنس کتاب‌های انگیزه‌بخش

پاسخ:
سلام جانم

آره آره حتما بخون
توصیه میکنم اکیدا
۱۲ مهر ۰۱ ، ۰۹:۳۹ پلڪــــ شیشـہ اے

چه نوشته دلچسبی بود اینمتن.

ممنون بابتش

پاسخ:
:)

به متن های شما نمیرسه که
خوب مینویسی زهرا
بیشتر بنویس
۱۲ مهر ۰۱ ، ۲۳:۵۲ پلڪــــ شیشـہ اے

شکسته نفسی نکن خواهر

متن های حرفه ای شما کجا و نوشته های نپخته من کجا. 

:*

از بس ننوشتم و نخوندم فقط روزمره هامو دارم توی ذهنم.

راستی یادت باشه یه خاطره تعریف کردن طلب م. :)) فرصت کردی حتما مشتاقم به شنیدن

پاسخ:
نه جدی گفتم اتفاقا
با دقت داشتم این چند متن آخرت رو میخوندم، بعد با خودم میگفتم چقدر خوب مینویسه زهرا، چرا پس کم کاری میکنه

در واقع ما همه کم کاری میکنیم
از پتانسیل های درونی مون خیلی کم استفاده می‌کنیم

بله بله یادم هست
چشم حتما
۱۳ مهر ۰۱ ، ۲۳:۳۳ پلڪــــ شیشـہ اے

:* ممنون از دلگرمیت

من که دچار خودسانسوری ام

 

پاسخ:
نه چرا
تو حرکت کن ثابت قدم باش
خدا هم یاری میرسونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">