خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

یکم آبان

يكشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۱، ۰۳:۴۱ ب.ظ

 

چند روزی هست که تو راه نوشتن برای پست جدید هستم :))

 

هفته پیش کتاب " تندتر از عقربه ها حرکت کن " رو گرفتم دستم و اونقدر جذاب بود که با وجود مشغله ها و علیرضا تونستم سه روزه تمومش کنم.

راستش رو بخواهید فکر نمی کردم تو مملکت ما اصلا یدونه از این آدم ها باشه که تو حوزه ی اقتصادی اینقدر وطن براش مهم باشه . چون اصولا ما آدم ها تا رنگ پول رو میبینیم دیگه هیچ چیز برامون رنگ و بو نداره و چه برسه خاک وطن!

با خودم میگم حیف نیست این کتاب به این مهمی رو همه ی مردمان سرزمینم مطالعه نکنند؟

کاش میشد به همه یه دوره اجباری بزارن این کتاب رو بخونند، مخصوصا دبیرستانی ها و دانشجوها. من اگه معلم بودم میگفتم به جای 5 نمره از درس من این کتاب رو بخونید :)

این کتاب زندگی آقای نوید نجات بخش هست و تلاش هاش برای کار اقتصادی تو این اوضاع جنگ اقتصادی هست.

 

 

 

 

 

 

+

بعد از خوندن این کتاب متوجه شدم که اصلا زندگی من درصدی جهادی نیست. سعی کردم یکم بدو بدو رو تو زندگیم بالا ببرم.

حیف نیست پس فردا پشت تابوتم بگن: خدا بیامرز اومد سرش رو انداخت پایین و الان داره میره بدون اینکه اثری در این دنیا از خودش به جا بزاره  ؟؟؟؟؟

 

 

++

علیرضا چند روز دیگه هفت ماهش تموم میشه. احساس می کنم خیلی سریع گذشت. سعی میکنم جدی تر کنارش باشم. هر لحظه اش قشنگ و زیباست

 

 

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۰۱
احلام

نظرات  (۳)

۰۱ آبان ۰۱ ، ۱۸:۱۶ پلڪــــ شیشـہ اے

ای جان

:)

^___^

پاسخ:
جانت بی بلا :)

اسم کتاب رو شنیدم ولی تورق نداشتم.

ماجرای فکر آوینی خیلی برام جذاب بود. توصیه می‌کنم بخونیش.

پاسخ:
چشم حتما :)

سرچ کردم که بخرم

در مورد + چقدر به فکر فرو برد منو! حالا نه برای این که دیگران بگن چون رفتن تو وادی این قضیه ما رو به مهرطلبی میرسونه! صرفا برای این که به خودم بگم چه کردی تو این دنیا؟ چه اثری خلق کردی که موندگار شده باشه؟ از کدوم ظرفیتت استفاده کردی و به بلوغ رسوندی؟

حال و هوای من مذهبیه خیلی به زندگی و سیره فقها و علما نگاه می کنم می بینم تو جهانی که میشه مقدس اردبیلی شد تو چرا هیچی نشدی :))

پاسخ:
در وجود انسان همه استعدادها نهفته شده در بدو تولد
ولی خوب به مرور زمان میبینی بر حسب شرایط و محیط و خانواده و.. یکی از اونا رشد میکنه

ان شالله که عاقبت به شر نشیم و عاقبت به خیر بشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">