خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

هفتم آبان (یادداشت سوم)

شنبه, ۷ آبان ۱۴۰۱، ۰۶:۵۶ ب.ظ

۱.

توی خواب و بیدار متوجه شدم که همسرم حالش خوب نیست. گوشی اذان گفت. به همسرم گفتم اگه میتونه‌ تنهایی بره دکتر تا حالش بدتر نشده. عذرخواهی کردم که من پیش علیرضا میمونم و باهاش نمیام. نماز صبح رو خوندم و منتظر موندم. علیرضا چند باری بیدار شد و کنارش دراز کشیدم.

شنیدم که یکی آروم به در میزنه. همسرم بود، گفت دکتر گفت یا میکروبی وارد معده ات شده یا خود معده ته! خوبتر بود. شکر.

 

 

۲.

علیرضا تو صحن جمهوری خوابش برد. سپردم به همسرم که برم زیارت. اولش گفتم صف زیاده، همسرم گفت تو هم یکی از این شلوغی ها!

رفتم. آروم و آروم. ضریح آغوش شد.

چیزی جز شفا نخواستم. روح و جسم.

شفا برای ایران تبدارم.

 

 

۳. ساعت ۳ تشییع پیکر شهدای شاهچراغ از میدان بسیج بود. ۴ زدیم بیرون و اومدیم حرم. آخه ۵ اذان میگه مشهد. هنوز پیکر شهدا نرسیده به حرم.

نماز میخونیم. علیرضا خوابش میاد و گریه میکنه

بعد نماز به پیکر شهدا نماز میخونند. 

دیدن تابوت ها همه رو به گریه انداخته

پیکر ۷ ساله

۶۱ ساله

زن، مرد

حاج حسین طاهری میگوید: بی هوا زدند...

 

 

۳.

علیرضا کارخرابی کرده. نمیشه برم تا سرویس. تا اینکه یه کنجی پیدا کنم، کلی راه میرم. بعد از عوض کردن علیرضا یادش میوفته که خوابش میومد. میخوابد.

مراسم شهدا ادامه دارد.

سرد است، علیرضا را نمی‌گذارم روی زمین. 

واعظ میگه این انقلاب می‌رسد به دستان صاحب الزمان...

فقط میتوانم بگویم: یا صاحب الزمان کجایی؟

 

 

 

 

 

+دیدم پست را در همین حرم و صحنه ی آخر بگذارم داغ تر است :)

 

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۰۷
احلام

نظرات  (۳)

۰۷ آبان ۰۱ ، ۲۰:۰۸ پلڪــــ شیشـہ اے

یا صاحب الزمان ادرکنی 😭😭😭😭

پاسخ:
فقط صاحب الزمان دست عنایتش رو باید نشون بده
۰۷ آبان ۰۱ ، ۲۰:۰۹ پلڪــــ شیشـہ اے

الهی قربونش فسقل جانم. 

اسمش و میاری من ذوق زده میشم.

خدا حفظش کنه.

 

 

چه زیارت خاصی ...

چه روزای دلگیری ...

 

پاسخ:
زنده باشی
خدا فسقلی بلا شما رو هم نگه داره

آره
روزای غم انگیزی شد
ان شالله آروم شیم اینجا
۰۷ آبان ۰۱ ، ۲۳:۳۵ پلڪــــ شیشـہ اے

:)) :* عزیزی. ممنونم

 

 

ان شاءالله ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">