خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

بر لب

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ


با هر هراس و هول و ولایی است خودم را به آستانه ی تو می رسانم. خون کنج لبم را پاک می کنم.  لجن های پایم را نگاه می کنم که دارد شره می کند. خجالت می کشم. از دور تو را می بینم که آرام نشسته ای و لبخند پیچیده ای بر لب داری. دیر نرسیده ام اما وضع و اوضاعم برای داخل شدن هیچ خوب نیست. آینه ای نیست تا صورت درب و داغانم را نگاه کنم. دوباره دستی به صورتم می کشم، زخم ها دست بردار نیستند از خون ریزی. کبودی های بدنم را زیر لباس پنهان می کنم تا نبینی چه بلایی سر خودم آورده ام. پشت در می نشینم و های های گریه می کنم. مرا با این وضع راهی به بارگاه تو نیست. اشک ها با خون ها توی دستم می غلتند. بوی عجیبی حس می کنم. پشت سرم را نگاه می کنم، تو ایستاده ای به قامت زیبارویی که نظیری در عالم ندارد. شانه ام را فشار می دهی و اذن می دهی به داخل شدن. خواسته ای مانع از ورودم می شود. در دلم خواسته ام را بلند فریاد می زنم. می دانم اگر به زمزمه هم در دلم حرف بزنم می شنوی چه برسد به فریاد! آغوش باز می کنی، آب می شوم در گرمای آغوشت. چکه می کنم در رمضانت...







پ.ن: آخرین نفس های شعبان است و امشب ما حلول می کنیم در رمضان و شاید این رمضان است که حلول می کند در ما! هر حال و حالتی داریم بالاخره به این ضیافت دعوت شده ایم. می دانم به قدر اخلاصمان روزی خواهیم خورد. اما همین نفس کشیدن در رمضان هم خود عظیم است..





+ حلال کنید احلام را اگر کلامی و نگاهی و سخنی و.. به خطا به کار برده و دل از شما رنجانده





موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۷
احلام

نظرات  (۵)

مراقب خودت باش
اینبار اومدم پیشت خیلی نگرانت شدم 
خودتو بگیر


خوشحال شدم هر روز میای
پاسخ:
دل داده ام بر باد بر هر چه بادا باد...

در لحظه های خوش سحر برای همه مسلمانان و برای شیعیان مظلوم بحرین و عراق و لبنان و یمن و مخضوضاً برای رزمندگان مدافع حرم دعا کنیم.
پاسخ:
بله ان شالله حتما
برای دست کوتاهانی چون من هم دعا کنید
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۹ زائر بارانی
التماس دعا خواهرجان
پاسخ:
چشم
شما نیز دعایی بارانی کنید 
بسیار خوب تصویرمان را برخمان کشیدید
تا به حال به این وضوح خود را در اینه ای ندیده بودیم


موفق باشید
بدون هیچ شرط و شروطی
پاسخ:
المومن مراه المومن..


بدون شرط و شروط ان شالله
سلام 

ممنون ،انگار وصف حال من بود.و الان فهمیدم .

امیدوارم که در پایان این ماه سربلند و دست پر باشید.

انشالله که خیر است.
پاسخ:
سلام
ما دسته جمعی فقیر یک غنی هستیم!

ان شالله پر خیر و نور باشد ماه مبارک برایتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">