خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

دومین روزی خوار

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ب.ظ


بالاخره خانه ام را با سلیقه ی خودم چیدم. ته دلم قنج می رفت از اینکه این خانه و وسایل برای شروع زندگی دونفره من است.

رفته بود داخل اتاق، حتما داشت استراحت می کرد.

:هادی اینجا چی کار می کنی؟

رویش را که به من کرد، صورتش پر از اشک بود.

: چی شده ؟ گریه برای چی؟

دستی به صورت و چشمانش کشید

:من هیچوقت دوست نداشتم چنین خانه و وسایلی داشته باشم!








پ.ن: بسیاری از ما ادعای بچه حزب اللهی بودن می کنیم ولی وقتی پای عمل کردن می رسد، بهترین ها را برای خودمان می خواهیم!






+ شهید باغبانی وقتی به شهادت می رسند دوربین و فیلم هایش به دست شورشی های سوریه می افتد. بی بی سی مستندی از این فیلم ها درست کرد که دیدنش خالی از لطف نیست. از اینجا



+ برای همیشه لبخند بر لب داشتن رضوانه باغبانی صلوات


#شهید_هادی_باغبانی

#شهید_مستند_ساز



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۹
احلام

نظرات  (۴)

۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۵ سید محمد رضی زاده
مردان خدا پرده پندار دریدند...
پاسخ:
مردان خدا زیرک بودند..
اوووف

ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا
پاسخ:
تفاوت زیاد هم نیست
ممنون بابت معرفی مستند
پاسخ:
گوارای وجود
جای محک تجربه خالیست.
وگرنه معنی روسیاهی را لمس خواهیم کرد!


این شب ها دعا فراموش نشه...
پاسخ:
واقعا واقعا
این همه ادعا کی باید خرج بشود!

دعا گو هستم قطعا
هر چند به شیوه گربه سیاهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">